XXL Nutrition

5e kuur!

dr nobel

Novice
Waardering
0
Nog een maand of 4 en dan is het weer zover.. tijd voor alweer m'n 5e kuur..

Zoals ik het nu bekijk gaat het het volgende worden:

Week 1: 1000mg Test. Enanthaat
Week 1: 1000mg Boldenone

Week 2-10: 750mg Test.Enanthaat
Week 2-10: 600mg Boldenone
Week 6-12: 50mg Winstrol ED

Week 12: 40mg Nolvadex
Week 13: 30mg Nolvadex
Week 14: 20mg Nolvadex
Week 15: 20mg Nolvadex

Even voor de duidelijkheid mijn stats:

33jr
188cm
122kg
16% vet

Input/suggesties zijn welkom

mooie stats,ik zou je echter wel de raad geven om eerst enkele % in vet te dalen...of op een heel strak voedingsschema te gaan zitten...anders zal je het nog lastig krijgen om dat onder controle te houden,maar dit is inmiddels je 5de kuur,dit zal je ondertussen wel weten he :D

succes!!! dat je een (nog groter) monster mag worden :D

ziet er goed uit, persoonlijk zou ik er wel wat HCG bij zetten :)

nakuur later beginnen vanwege ester van eq zeker als je hoog inzet ;)

dennis999 zei:
nakuur later beginnen vanwege ester van eq zeker als je hoog inzet ;)

dat is idd een goeie..daar zat ik ook al een tijd aan te denken, met een halfwaarde tijd van 10,5 dag op een enanthaat ester, zijn je bloedwaardes 2 wkn na laatste injectie nog veels te hoog om de nakuur te starten, zeker wanneer er boven de 500mg ew wordt gebruikt!

G21 zei:
dat is idd een goeie..daar zat ik ook al een tijd aan te denken, met een halfwaarde tijd van 10,5 dag op een enanthaat ester, zijn je bloedwaardes 2 wkn na laatste injectie nog veels te hoog om de nakuur te starten, zeker wanneer er boven de 500mg ew wordt gebruikt!

g21: je moet wel scherp blijven, houd die focus :P
hahaha

de eq ester is nog langer, hoewel bloedwaarde na 10 dagen signif. dalen werkt ie toch nog erg lang door

ik nam de enanthaat ester als voorbeeld...met EQ geld dus een nog langere wachttijd..tot aan de nakuur! ;)

was ook meer een gebaar dat elke nakuur verschillend moet beginnen en zodoende ook aangepast dient te worden aan dosering etc.

@ dennis:P

Terug
Naar boven