AndroidHealthClinic

6 mei 2002

JuggerNaut

Ripped Bodybuilder
Waardering
4
pim.jpg

http://www.tranzz.nl/memoriam/

Is dat alweer bijna 3 jar geleden...? Gaat snel man...

was ie trouwens niet verkozen tot grootste nederlander aller tijden bij jullie??

Ja hoewel dat grote onzin was eigenlijk

Hem hadden we zeker als Premier moeten hebben, helaas...

Hij had idd. flink wat geniale plannen. Niet alles was even doordacht, maar dat was wel in orde gekomen.

helaas zullen we dat nooit weten. en het is weer even slecht in de politiek. dacht dat ze van hem geleerd hadden

je weet nog precies hoe het voelde toen je het voor het eerst hoorde. Waar je toen op dat moment was, de uitrukkingen op van de andere mensen. Sommige oudere mensen met een glimlach, andere met tranen en ongeloof. Ik vond het echt verschrikkelijk toen. Was het maar net zo als de paus, Pim dood, en direct staat een andere op.

Eerst eens kijken wat Wilders ervanaf gaan brengen, die P R de Vreis kan van mij al nu oprotten, allemaal onnodige zetels.

• Topic Starter Topic Starter
Of hij zijn beloftes nu wel of niet waar had kunnen maken...de politiek ging weer leven bij de mensen! Zeer bedroefd was ik dan ook toen ik het hoorde van de moord op Pim.

Verbijsterd gewoon!...en de kogel kwam van links als je het mij vraagt :mad:

Ben op de afgelopen autorai in 020 een tijdje blijven staan bij de Daimler van Pim...In de auto de vlaggen met wapenschild die Fortuyn bij zijn verkiezing tot minister-president op zijn auto wilde laten aanbrengen..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik vind het nog altijd erg vaag dat het gebeurt is.

Het stond ook gewoon op rotten.com destijds :spaz:

tja, ongeloof ten top op dat moment maar ja er is niets maar dan ook werkelijk niets veranderd.

Terug
Naar boven