XXL Nutrition

666

Er is geen risico want herstellen zul je wel, met of zonder HCG. Het gaat er echter om dat HCG hier een heel functioneel middel in is en zou daarom altijd moeten worden gebruikt (bij kuren van >2 maanden). Je wilt immers alle spiermassa die je hebt opgebouwd kunnen behouden en zo snel mogelijk weer opnieuw aan de bak kunnen. De reden dat HCG niet bij elk voorbeeld staat is omdat die voorbeelden gedateerd zijn en men vroeger nog niet helemaal op de hoogte was van het nut van HCG.
Ik zou trouwens als beginkuur altijd 500 mg test e per week aanraden. Ik denk dat bijna iedereen het daar wel over eens is.

Ik zou sowieso 500 mg test e pakken, denk ook dat je daar meer aan hebt, en zo precies weet wat de test met je doet.

• Topic Starter Topic Starter
Ah ok.

Nog een vraagje: die hcg in verpakking, kan die buiten de koelkast bewaard worden, of is die al na een uurtje nutteloos? Want ik bedoel, als iemand zoiets krijgt is het meestal al een tijd in verpakking buiten de koelkast geweest.

Want ik heb zo'n verpakking niet bij de hand, maar hoe ver vooruit zijn die houdbaarheidsdata normaal?

oh en deca in een beginnerskuur is ook onverstandig (offtopic, iknow)

Hey, ik ben me al een tijdje aan het inlezen en vroeg me het volgende af:

Op deze site staan een aantal kuurvoorbeelden. Een daar van is een basiskuur met 10 weken 250 mg test/week en 200 mg deca/week. En dan als nakuur nolva, en if necessary ook tijdens de kuur.

HCG wordt echter pas genoemd bij de kuurvoorbeelden die wat langer duren of wat hogere dosissen hanteren.

Nu heb ik ook gelezen dat je gewoon kan zeggen: altijd HCG, eender welke kuur.

HCG is nou niet echt even makkelijk in het gebruik, met die lege vials etc en het BAC water en de koelkast bla bla bla.

Maar dat is een slap excuus als je bij wijze van spreken gecastreerd uit die beginnerskuur komt.

Hoe hoog is het risico bij zo'n beginnerskuur eigenlijk stel dat je geen HCG gebruikt? En waarom staat het er niet standaard bij bij elke kuur?

Hcg zorgt voor sneller herstel. vroeger werd er bijna nooit hcg gebruikt.

De enige reden om niet meteen te stacken is dat je dan kunt zien welk middel welke sides geeft.

who cares about sides :roflol: Maar goed test only is natuurlijk "beter" als eerste kuur.

De enige reden om niet meteen te stacken is dat je dan kunt zien welk middel welke sides geeft.

who cares about sides :roflol: Maar goed test only is natuurlijk "beter" als eerste kuur.

Als je bang bent voor sides moet je überhaupt niet kuren imo.

Toch zou ik wel willen weten hoe ik op een bepaalde stof reageer zodat ik in het ergste geval toch dingen uit kan sluiten.

Stukje zekerheid vind ik zelf wel fijn. :)

10 weken test only en hcg laten meelopen vanaf het begin van je kuur.
Simpel en goed voor eerste keer :thumb:

Als je bang bent voor sides moet je überhaupt niet kuren imo.

Toch zou ik wel willen weten hoe ik op een bepaalde stof reageer zodat ik in het ergste geval toch dingen uit kan sluiten.

Stukje zekerheid vind ik zelf wel fijn. :)

Ja klopt uiteraard en 500mg test brengt je al veel de eerste keer.

Terug
Naar boven