kuur : week 1 : 500 mg deca
week 2 => 8 300 mg deca
week 4 Begin => HCG 10 dagen elke 3e dag 1500IU
week 6 => 8 75 mg winstrol om dag
week 6 => 10 clenbuterol ( ventipulmin ) 1 duw 2 dagen op 2 dagen af
Nakuur :
Week 9 Nolvadex 40mg/dag Clomid 100mg/dag HCG 1500IU elke 3e dag
Week 10 t/m 4 Nolvadex 20mg/dag Clomid 50mg/dag HCG 1500IU
even wat stats : lengte : 1 m 81 leeftijd : 20 vet % : 24 % aantal jaren training : 3 gewicht : 116 kg
de bedoeling van de kuur is wat spieren opbouwen maar vooral vet naar benenden ik zou op 14 % vet willen komen daarvoor doe ik 4 maal de week cardio 45 minuten hardslag minder dan 130
krachttraining doe ik 3 maal de week
Dit zijn niet mijn stats maar van goeie vriend en probeer hem te helpen met zijn kuur op te stellen. Hij had raad gevraagd aan bb en die rade hem deca en boldone samen met winstrol en primobal aan maar ik raad hem dit af nu vroeg hij of ik iets goed kon opstellen. Misschien nog primobolan toevoegen bij bestaande kuur maar daar weet ik niet goed hoe ik het best kan verwerken en of het wel nodig is. Guy's ik kan tegen commentaar dus gelieve dit ook te geven maar mij ook wat helpen
dit is tevens zijn eerste kuur
week 2 => 8 300 mg deca
week 4 Begin => HCG 10 dagen elke 3e dag 1500IU
week 6 => 8 75 mg winstrol om dag
week 6 => 10 clenbuterol ( ventipulmin ) 1 duw 2 dagen op 2 dagen af
Nakuur :
Week 9 Nolvadex 40mg/dag Clomid 100mg/dag HCG 1500IU elke 3e dag
Week 10 t/m 4 Nolvadex 20mg/dag Clomid 50mg/dag HCG 1500IU
even wat stats : lengte : 1 m 81 leeftijd : 20 vet % : 24 % aantal jaren training : 3 gewicht : 116 kg
de bedoeling van de kuur is wat spieren opbouwen maar vooral vet naar benenden ik zou op 14 % vet willen komen daarvoor doe ik 4 maal de week cardio 45 minuten hardslag minder dan 130
krachttraining doe ik 3 maal de week
Dit zijn niet mijn stats maar van goeie vriend en probeer hem te helpen met zijn kuur op te stellen. Hij had raad gevraagd aan bb en die rade hem deca en boldone samen met winstrol en primobal aan maar ik raad hem dit af nu vroeg hij of ik iets goed kon opstellen. Misschien nog primobolan toevoegen bij bestaande kuur maar daar weet ik niet goed hoe ik het best kan verwerken en of het wel nodig is. Guy's ik kan tegen commentaar dus gelieve dit ook te geven maar mij ook wat helpen
dit is tevens zijn eerste kuur
Laatst bewerkt: