AndroidHealthClinic

8 weken kuur

bocca

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
kuur : week 1 : 500 mg deca

week 2 => 8 300 mg deca

week 4 Begin => HCG 10 dagen elke 3e dag 1500IU

week 6 => 8 75 mg winstrol om dag

week 6 => 10 clenbuterol ( ventipulmin ) 1 duw 2 dagen op 2 dagen af

Nakuur :
Week 9 Nolvadex 40mg/dag Clomid 100mg/dag HCG 1500IU elke 3e dag
Week 10 t/m 4 Nolvadex 20mg/dag Clomid 50mg/dag HCG 1500IU

even wat stats : lengte : 1 m 81 leeftijd : 20 vet % : 24 % aantal jaren training : 3 gewicht : 116 kg

de bedoeling van de kuur is wat spieren opbouwen maar vooral vet naar benenden ik zou op 14 % vet willen komen daarvoor doe ik 4 maal de week cardio 45 minuten hardslag minder dan 130
krachttraining doe ik 3 maal de week

Dit zijn niet mijn stats maar van goeie vriend en probeer hem te helpen met zijn kuur op te stellen. Hij had raad gevraagd aan bb en die rade hem deca en boldone samen met winstrol en primobal aan maar ik raad hem dit af nu vroeg hij of ik iets goed kon opstellen. Misschien nog primobolan toevoegen bij bestaande kuur maar daar weet ik niet goed hoe ik het best kan verwerken en of het wel nodig is. Guy's ik kan tegen commentaar dus gelieve dit ook te geven maar mij ook wat helpen :cool: dit is tevens zijn eerste kuur

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
kan iemand antwoord geven

Als hij echt goed vet wil verliezen zou ik het anders doen.
Zou ik 12 weken in de kuur gaan.
Week 1 tot met 10 boldone 400 mg per week.
Week 1 tot 4 testo propionaat 100 mg om de dag.
Week 4 tot 12 trenbolone 75 mg om de dag.
Week 6 tot 12 strombaject 50 mg om de dag.
En een goed dieet.
En als je nog verder wil gaan dan.
Week 1 -----25mcg T3
Week 2 -----50mcg T3
Week 3 tot met 7 -----75mcg T3
Week 8 ----50mcg T3
Week 9 ----50mcg T3
Week 10---25mcg T3
Week 11---25mcg T3
Week 12---12,5mcg T3

en dan week 2-3-6-7-10-11 clen opbouwen tot 120mcg per dag.
En eventueel week 4-5-8-9 ependra 50 mg.

Moet er bij zeggen dit is een heftig kuurtje en je moet wel weten waar je mee bezig bent //////////// EN WAT DE RISICO'S ZIJN \\\\\\\\\\\\\\
Het is zeker geen beginners kuur.
Maar als je hier niet droog van wordt, wordt je dat nergens meer van.

Succes,

Adrbeest wil je medeplichtig worden aan moord???

Dit is die jongen z'n éérste kuur!
Die BB'er die die jongen 'geadviseerd' heeft mag ook meteen opgehangen worden, hem een beetje een 4-stack aan te raden..welja. ???

Vet verliezen doe je niet met een anabolica-kuur, dat doe je met keihard gemotiveerd dieten en veel cardio.
Als ie toch persé aan de slag wil, dan geen Deca want hij zou weleens kunnen gaan trippen van de vochtaanzet lol :D

Boldenone (..) 400mg/week
Test proprionate 300mg per week (ma-wo-vr)

Simpel, 8 weken lang.
Genoeg voor een beginner, en tja, iemand die maar 3 keer per week kracht traind moet eigenlijk z'n mond houden over steroiden. Da's voor mensen die zwaar en vaak trainen en toppen willen halen in kracht en massa.

DBC01 zei:
Adrbeest wil je medeplichtig worden aan moord???

Dit is die jongen z'n éérste kuur!
Die BB'er die die jongen 'geadviseerd' heeft mag ook meteen opgehangen worden, hem een beetje een 4-stack aan te raden..welja. ???

Vet verliezen doe je niet met een anabolica-kuur, dat doe je met keihard gemotiveerd dieten en veel cardio.
Als ie toch persé aan de slag wil, dan geen Deca want hij zou weleens kunnen gaan trippen van de vochtaanzet lol :D

Boldenone (..) 400mg/week
Test proprionate 300mg per week (ma-wo-vr)

Simpel, 8 weken lang.
Genoeg voor een beginner, en tja, iemand die maar 3 keer per week kracht traind moet eigenlijk z'n mond houden over steroiden. Da's voor mensen die zwaar en vaak trainen en toppen willen halen in kracht en massa.

Als je goed leest staat er bij HET IS ZEKER GEEN BEGINNERS KUUR EN JE MOET WETEN WAST DE RISICO,S ZIJN.....................

Waarom plaats je het dan???

Die jongen vraagt kuuradvies voor een beginner!!!

Het is toch een goeie kuur om vet te verliezen of niet dan??????
En er staat een waarschuwing bij dat het zeker geen beginnerskuur is.
En als ze met anebolen aan de gang gaan moeten ze zelf ook wel wat onderzoek doen wat de gevaren en de risico's zijn.

Jij begrijpt het idee van een forum niet:

Als iemand een vraag stelt dan geef je antwoord op z'n vraag, in plaats van te komen met zaken waar een poster niks aan heeft.
Het is erg leuk voor je dat je een uitgebreide kuur neerzet maar hij, de poster heeft er niets aan. Hij wil goed advies voor een beginner.

Het zou mooi zijn, komt iemand met een vraag voor een kuur voor gevorderden, krijgt ie een beginnerskuur voorgeschoteld 'omdat ie voor beginners goed aanslaat'!
Is precies hetzelfde.
Beperk je dus tot wat iemand vraagt en nodig heeft.

(Enne, PS: Vet verliezen doe je niet met een batterij aan steroiden kerel, dat doe je met motivatie, beweging en een streng dieet!)

DBC01 zei:

helemaal mee eens!..

Dit is een moeilijke zeg. Ik weet zeker dat als deze jongen zwaar gaat kuren dat hij nog dikker gaat worden.
Hij moet veel gaan fietsen en heel goed op zijn voeding letten. Echt zijn calorien drastich omlaag gaan gooien. Met 24% vet kan je er in 4 weken al een stuk beter uit zien..
Mocht hij dan toch aan AS gaan denken (voor evt spierbehoud tijdens het afvallen) zou ik adviseren gewoon op 30 mg winstrol per dag te gaan zitten..en dit voor een week of 6-8. Zeker een eca stack erbij doen..dat werkt altijd super..en heel veel cardio

Wens hem succes, maar zeg hem dat hij van die andere spullen af moet blijven..

D.W.

na dit allemaal gelezen te hebben heb ik iet nieuw samen gesteld. trenbolone heeft hij eigenlijk niet nodig was hij is al sterk 140 * 3 volledig tegen borst voor bench.

week 1 => 8 400 mg boldone
week 5 => 8 75 mg winstrol om dag
week 6 => 10 ventipulmin 2 dagen 1 duw 2 dagen niets zo verder
t3 kan ik niet krijgen hier en lijkt heel straf te zijn.

dit natuurlijk met 4 daags / week cardio 45 minuten hartslag onder 130
en goed voedingsschemamet lage carbs 2400
het is ook niet bedoeling dat hij grasspriet word maar minder vet 12 a 14 % zou mooi zijn.
het is de bedoeling voor goed hard te komen en vet naar beneden wat denken jullie na aanpassing

Boldone: Wk1 => 8 200 a 300mg/wk
Stromba: Wk4 => 8 75mg/eod
Clen: Wk8+9 & Wk12+13 op/afbouwend van 40 tot 160mg/d ventipulmin is vloeibare clenbuterol weet iemand dan goeie doseringen
HCG : Wk 6 => 10 500IU/5d
proviron : week 3 => week 8 25mg Proviron / dag

of op deze manier

Hoor ik wederom Trenbolone....?

Hoor ik T3...?

Mijn god die arme jongen begint net, je hebt het over gevorderden-spullen!
Afblijven!!!
:thumbd:

DBC01 kunt gij eens goed schema maken dan met hoeveelheden bij aub. 1 mei zou start moeten zijn met before and after pics en uitleg op dbb als alles goed verloopt.

Ik vervoeg me wijselijk bij DW's advies:

"Mocht hij dan toch aan AS gaan denken (voor evt spierbehoud tijdens het afvallen) zou ik adviseren gewoon op 30 mg winstrol per dag te gaan zitten..en dit voor een week of 6-8. Zeker een eca stack erbij doen..dat werkt altijd super..en heel veel cardio."

Daar staat je schema! :thumbs:

oke even schema opstellen er moet spieropbouwend middel zijn.

week 1 => 8 300 mg boldone
week 6 => 11 75 mg stromba om dag
week 7 => 11 ventipulmin 1 duw 2 dagen dan niets 2 dagen herbegin
week 1 tot 12 T 3
Week 1 -----12.5mcg T3
Week 2 -----25mcg T3
week 3 -----50mcg T3
Week 4 tot met 7 -----75mcg T3
Week 8 ----50mcg T3
Week 9 ----50mcg T3
Week 10---25mcg T3
Week 11---25mcg T3
Week 12---12,5mcg T3

:mad:

Ik heb geloof ik iets gezegd over T3 en beginnerszzzz....:mad:

Maar weet je, met alle respect hoor maar degenen die meteen al in de eerste kuur zó tekeer gaan met zware middelen als T3 zijn ook degenen die je na een paar maanden even dik ziet rondlopen.

Terug
Naar boven