Fitness Seller

8 weken

bencher

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
heb nu 8 weken gedaan met men prutserkuurtje fake primo en real sustanon.
kuur was:
week 1-6 : 250 mg sus
week 1-6 : 200 mg primo

nu zat ik met een vraag , ik heb alle middelen gekocht die ik nodig heb voor mijn volgende kuur die ik in een van de onderwerpen hieronder heb voorgesteld met jullie hulp.

nu vroeg ik me af: ik heb ongeveer 5.5-6 weken gekuurd en ben nu 8 weken clean, ik wou een massakuur doen in maart , maar einde mei zit ik met vanalle bezigheden waarin ik niet meer met de kuur bezig mag zijn en de kuur duurt 10 weken in totaal.

is dit genoeg rust om nu te beginnen met de kuur ? ik wou graag volgende week beginnen. en ben niet van plan om dan opnieuw zo een korte rust in te lassen , ik wil daarna zeker een 6-8 maanden zonder aas verder, liefst nog langer.

greetz

Of je kuur inkorten, mijn ervaring is dat er na week 8 geen meerwaarde optreed.

Ligt er uiteraard ook aan welke kuur je doet! welke?

SAHR zei:
Of je kuur inkorten, mijn ervaring is dat er na week 8 geen meerwaarde optreed.

Ligt er uiteraard ook aan welke kuur je doet! welke?

Idd....eerste 6 weken ga je het hardst.

• Topic Starter Topic Starter
kuur

week 1-7 test 250
week 1-7 deca 200
week 7-10 winny depot

Eigenlijk is dit een korte kuur, er werd mij aangeraden hier op het forum om tss week 7 en week 10 korte esters als winny depot als overbrugging naar de nakuur te nemen.
na mei doe ik em niet , ik ga niet hartje zomer kuren, kan het nog opvallender?

om kuren me schamen? ik heb tegen de meerderheid van men vrienden gezegd dat ik ga kuren, maar sommige mensen in men omgeving en famillie moeten het nu eenmaal niet zien nee :)

nee? navy kom op man , snap je nu nog niet wat ik bedoel?

ik zeg toch ik zit met vanalle feestelijkheden en niet alleen 1tje, ze beginnen in mei en lopen door tot de zomer. om de xxx tijd een.
in de zomer train ik nu eenmaal niet met lange bloezen en ik loop niet over straat met een dikke jas en een dikke pull, want dan is het tijd voor de T-shirts en korte broeken.

wat ik wil zeggen is gewoon dat het dan extra opvalt voor de buitenwereld, dat snap jij toch ook.

en schamen, neen zeker niet, maar ik ga men oma van 75 niet aan haar neus hangen dat ik aan de aas zit. en dat zou ze dus wel zien dan!

lol net alsof een leek ziet of jij gebruikt!

NO WAY he

DvO zei:

NO WAY he

En of een leek dat wel ziet.
Als ik moest gaan turven hoeveel mensen er al opmerkingen gemaakt hebben over m'n plofkop, m'n broeken die te strak gaan zitten en m'n overhemden die van geen meter meer zitten :o
Ja, komt door de poeier :rolleyes:

DvO zei:

NO WAY he

Ik ben ook van mening dat de meeste mensen die er totaal geen verstand van hebben zullen denken dat je gewoon dik aan het worden bent....hoewel er ook mensen zijn waarbij je het wat meer in hun gezicht ziet als bij anderen.

ja, je wordt 'dikker' maar wil niet gelijk zeggen dat je aan de AS zit.
En je OMA zal daar zeker NIET aan denken.
Aangezien bencher het over zn oma heeft..

Je wilt groeien, maar niemand mag het zien :rolleyes: Erin met die spuiten, vreten en trainen :D !!!

gewoon na mei gaan kuren, joh.

ik ga em doen voor mei, maar ik wacht nog een weekje of 2 af.

De meeste mensen die denken idd dat je gewoon wat dikker wordt, tot je natuurlijk in je bloot bovenlijf loopt :D ;)

Terug
Naar boven