XXL Nutrition

80 days

ThaFlow

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
70kg
Vetpercentage
20%
Hallo,

Ik heb mezelf een doel gesteld, en dat is voor de zomer van dit jaar (20 Juli) in zo goed mogelijke vorm als menselijk haalbaar te zijn.:p alleen weet ik niet zo goed hoe ik dit moet aanpakken.
Ik ben 16 jaar. 70 kg. 14,1 kg vet (20 %). 31,3 kg spiermassa. ik heb uiteraard toegang tot een sportschool en bakken met tijd om te trainen. het liefst wil ik mijn vetpercentage een eind terugbrengen maar eigenlijk niet zo veel gewicht verliezen (meer spiermassa uiteraard), ik weet alleen niet hoe ik nu zo efficiënt mogelijk begin.
wat is de beste balans tussen cardio en kracht bijvoorbeeld? moet ik een precies afgesteld trainingsschema hebben? moet ik een voedingsschema volgen of is gewoon minder eten ook voldoende? waar moet ik op letten met eten? (bijv. veel koolhydraten of juist weinig?).

zoals jullie zien genoeg vragen, en ik hoop snel antwoord te krijgen.
Peace, Flow

waarom wil je voor de zomer in vorm zijn?
Op 20 juli ligt er waarschijnlijk 10 cm sneeuw, ben je niet veel met je getraind lichaam :)

Voor de rest: Stickies

zoals kyle zei indd stickies. trainen alleen is niet genoeg om er "mooi" uit te zien.

ja, als je zo goed mogelijk in vorm wil zijn moet je een STRICKT vast voedingsschema volgen
en een strak trainingschema.

Terug
Naar boven