AndroidHealthClinic

8wk, lange esters?

jamesz

Dutch Bodybuilder
Waardering
4
Lengte
1m85
Massa
96kg
Vetpercentage
8%
Ik wil een kuurtje gaan doen van 8wk met test-e als basis. Doel is een paar kilo's erbij. Sta nu redelijk droog en dat wil ik graag zo houden. Wat zal ik naast de test-e zetten?

test-e 1-8wk
? 1-8wk
nolva 10-13wk

Dank!

Meer info please; kuur ervaring

8wkn ethanate ester is (te)kort

3e kuurtje. Vorige was test / tren / dbol. Kan alleen niet eod prikken, vandaar de test-e..

Nog een keer test tren dbol en dan 4wk dbol 40mg 10 weken tren 12w test. Als je tren ervaring hebt waarom dan niet weer tren. Hoger doseren hoeft trouwens niet perse.

• Topic Starter Topic Starter
De crux is dat ik maar 8 weken heb, zou dan tren a worden en heb niet zo veel zin in ed / eod prikken. Vandaar dat ik een oplossing zoek :)

De crux is dat ik maar 8 weken heb, zou dan tren a worden en heb niet zo veel zin in ed / eod prikken. Vandaar dat ik een oplossing zoek :)

hmm, Eventueel meer tijd maken?

8 weken voor lange esthers lijkt mij eerder zonde. Zou op zijn minst toch voor 10 weken proberen te gaan.

Ik denk ook dat tren het beste blijft om te gebruiken als bijstof.

Hoezo de tijdsnood dan? Als je echt niet eod wilt zetten, dan wellicht een oral nemen. Winny voor 6 weken oid. Maar 8 weken test-e is zoals hierboven al gememoreerd echt zonde geld.

Doe het of goed of niet. Korte kuren zou ik niet doen met lange esters. Straks ga je dan net lekker en moet je stoppen.

Die 2 weken zijn echt zo belangrijk???

Als je het toch doet zet dan een frontload.

Sustanon bro. Niet echt optimaal voor je bloedwaarden, maar iedereen pakt er toch mooie gains op.

• Topic Starter Topic Starter
Thx voor de reacties. Word toch maar korte esters aangezien ik echt aan die 8wk ben gebonden. Heb zojuist test p en tren a besteld.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven