- Waardering
- 1.446
- Lengte
- 1m89
Tijdens mijn hardlopen zou ik graag een ritme van 180 aanhouden, maar muziek met 180 bpm maakt me veel te nerveus
90 BPM voldoet me veel beter.. maar hoe vind ik muziek met 90 BPM ? Ik heb 1 mix gevonden met relaxte rap van de la soul en Q-tip maar ik kon het tempo van de latere nummers in de mix niet meer bijhouden met mijn beentjes, dus of ik werd moe (best mogelijk) of het tempo ging omhoog...Om een lang verhaal kort te maken, waar vind ik muziek met 90 bpm ? (of hoe bepaal ik op een eenvoudige (lees luie) manier hoeveel bpm een nummer heeft zonder naar alle nummers eerst te hoeven luisteren.
De sT muziek maakt nog niet eens zoveel uit.
90 BPM voldoet me veel beter.. maar hoe vind ik muziek met 90 BPM ? Ik heb 1 mix gevonden met relaxte rap van de la soul en Q-tip maar ik kon het tempo van de latere nummers in de mix niet meer bijhouden met mijn beentjes, dus of ik werd moe (best mogelijk) of het tempo ging omhoog...Om een lang verhaal kort te maken, waar vind ik muziek met 90 bpm ? (of hoe bepaal ik op een eenvoudige (lees luie) manier hoeveel bpm een nummer heeft zonder naar alle nummers eerst te hoeven luisteren.De sT muziek maakt nog niet eens zoveel uit.

Korte beentjes zeker?