AndroidHealthClinic

90 bpm

wazzup

Gargantuan Beast
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
1.446
Lengte
1m89
Tijdens mijn hardlopen zou ik graag een ritme van 180 aanhouden, maar muziek met 180 bpm maakt me veel te nerveus :) 90 BPM voldoet me veel beter.. maar hoe vind ik muziek met 90 BPM ? Ik heb 1 mix gevonden met relaxte rap van de la soul en Q-tip maar ik kon het tempo van de latere nummers in de mix niet meer bijhouden met mijn beentjes, dus of ik werd moe (best mogelijk) of het tempo ging omhoog...Om een lang verhaal kort te maken, waar vind ik muziek met 90 bpm ? (of hoe bepaal ik op een eenvoudige (lees luie) manier hoeveel bpm een nummer heeft zonder naar alle nummers eerst te hoeven luisteren.

De sT muziek maakt nog niet eens zoveel uit.

gangsta rap is over het algemeen rond de 90 bpm

• Topic Starter Topic Starter
wow zo rap dat jij loopt. Ik loop altijd 150 bpm, maar omdat ik hardstyle niet zo goed vind loop ik gewoon naast de beat :p Korte beentjes zeker?

• Topic Starter Topic Starter
wow zo rap dat jij loopt. Ik loop altijd 150 bpm, maar omdat ik hardstyle niet zo goed vind loop ik gewoon naast de beat :p Korte beentjes zeker?

Ik ben 1.89 dus zo kort zullen de beentjes niet zijn, maar ik maak hele korte (en dus snelle) pasjes (voorvoetlanding !). Ik loop (sinds gisteren :)) 180 passen per minuut zelfs bij 10 km/h dus dan kun je wel nagaan hoe kort de passen zijn.

Terug
Naar boven