XXL Nutrition

A.S. gebruik en het imumsysteem

Kip

Cool Novice
Waardering
0
Als je nu A.S. gaat gebruiken .
Gaat dit je imumsysteem verzwakken , zodat je vlugger vatbaar bent voor een verkoudheid of andere kwalen ?

Dan heb ik nog een andere vraag .
Ik ben zoal een echt opgejaagde en zenuwachtige kerel , gaat dit nog verergeren met A.S. gebruik , verminderd dit terug na afloop van je kuur , of blijf je er je hele leven last van hebben ?

Kip zei:
Gaat dit je imumsysteem verzwakken , zodat je vlugger vatbaar bent voor een verkoudheid of andere kwalen ?

Dan heb ik nog een andere vraag .
Ik ben zoal een echt opgejaagde en zenuwachtige kerel , gaat dit nog verergeren met A.S. gebruik , verminderd dit terug na afloop van je kuur , of blijf je er je hele leven last van hebben ?

nou ik heb er niet zoveel verstand van hoor maar lijkt me niet dat het je hele leven blijft he :)

Kip zei:

Ik heb ook zon vraag gesteld omdat ik zelden verkouden wordt en nu zit ik in de 4e wk van mn kuur en nu heb ik ineens n zware verkoudheid te pakken.

Denk dat t wel in zekere mate iets met je weerstand doet als je t mij vraagt.

Da's je weerstand. Komt met name in de eerste week voor met Sustanon en later met EQ-gebruik. De bekende 'EQ-flue'.

Dat je een opgejaagd kereltje bent is goed voor jezelf om te weten; daar dien je rekening mee te houden en ja, in bepaalde gevallen kan jij 10 keer zo erg gaan reageren.
Je immuun-systeem krijgt een oplawaai, inderdaad, daarom is het verstandig een mooie €50 te besteden aan een goed multivitamine-supplement en extra vit C.

DBC01 zei:
Da's je weerstand. Komt met name in de eerste week voor met Sustanon en later met EQ-gebruik. De bekende 'EQ-flue'.

Dat je een opgejaagd kereltje bent is goed voor jezelf om te weten; daar dien je rekening mee te houden en ja, in bepaalde gevallen kan jij 10 keer zo erg gaan reageren.
Je immuun-systeem krijgt een oplawaai, inderdaad, daarom is het verstandig een mooie €50 te besteden aan een goed multivitamine-supplement en extra vit C.

alleen vit C?of ook hogere dosis zink?en...(zonder de multivit gerekend)

Laatst bewerkt:
Ik heb een multivit waar de hogere dosis zink al inzit. Super Complete Formula is rijk aan alle Vit B's en dat ruik je in de WC :D
Verder een top-suppie waar ik al lang tevreden mee ben. :thumbs:

Laatst bewerkt door een moderator:
Tijdens je kuur echinaforce nemen verbetert ook je weerstand kost ook geen reet.

Grtz..

Heb multivitamines Forte van DA...daarnaast nog n pot gewone vit. C

That'll do the job.

Harold w. zei:
Tijdens je kuur echinaforce nemen verbetert ook je weerstand kost ook geen reet.

Grtz..

Is ook een verschil he, Euchinaforce of eenmultivitamine-supplement.
We gaan hier niet voor de goedkoopste oplossing maar de gezondste oplossing. Een structureel gebrek aan vitamines los je niet op met Euchinaforce.:D

DBC01 zei:
Ik heb een multivit waar de hogere dosis zink al inzit. Super Complete Formula is rijk aan alle Vit B's en dat ruik je in de WC :D
Verder een top-suppie waar ik al lang tevreden mee ben. :thumbs:

dbc verborgen reclame? :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee helaas. (Op serieuze toon:)
Ik heb pas nog gezegd dat ik als member/mod hier niet commercieel verbonden ben aan welk product, underground of supps-industry, dan ook. Ik heb geen enkel commercieel belang bij welk product dan ook. Ik beveel ze aan op grond van eigen bevindingen en die van mede-gebruikers. Hierdoor ben ik altijd in staat onbevangen en scherp kritiek te leveren en ben altijd bereid om tegenstrijdige bevindingen met gerust hart te ontvangen.

Terug
Naar boven