XXL Nutrition

Aan de printer

Ik zou eerst een kijken naar de kosten van het inkt, ik ben van hp overgestapt naar canon om deze reden.
Canon gaat iets zuiniger om met inkt en je kan losse kleuren navullingen kopen.

Nee joh. Lekker elegant modelletje :D Komen mooie foto's uit :thumbs:

gewoon zelf schrijven. Zelf tekenen etc.. geen gebitch met inktpatronen enzo..

• Topic Starter Topic Starter
Wat een ubergeil ding Rob alleen 182 euro voor een printertje....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

marz01 zei:
Ik zou eerst een kijken naar de kosten van het inkt, ik ben van hp overgestapt naar canon om deze reden.
Canon gaat iets zuiniger om met inkt en je kan losse kleuren navullingen kopen.

Yep, mijn printer was gratis (nou zo goed als), maar inkt is duurder dan goud. En als je die patronen een poosje niet gebruikt drogen ze nog uit ook.

Mja hij is wel best prijzig, maar dan heb je ook wat! Die HP's zijn zowieso erg duur met inkt, vaak geeft die printer aan dat het patroon leeg is terwijl er nog 1/4e in zit ofzo. Als je hem er dan uit trekt en weer opnieuw inzet kun je zo weer een aantal weken door printen.

Bovendien is de optie voor het printen van DVD's en CD's ook erg strak, ziet er echt super uit, net een orginele DVD. Maat van me had ook een aantal foto's uitgeprint en die waren echt niet tot nauwelijks te onderscheiden van echte.

• Topic Starter Topic Starter
Alvast karma voor de suggestie Rock, indeed een hele goede optie!!!

Als het niet veel mag kosten en toch redelijk goed moet zijn lexmark . Ikzelf heb een hp psc1410 en ben er zeer tevreden van .
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

deze krijg ik morgen binnen als het goed is.

[Link niet meer beschikbaar]

Weet niet wat je allemaal moet uitprinten, maar op marktplaats staan vaak goedkope laserprinters. Heb er zelf een van 50 euro en de toner die erin zat heb ik nog steeds niet hoeven te vervangen. Print echt veel voor school.

Ik print gewoon alles op m'n werk ???

Terug
Naar boven