Master Onn
Novice
- Waardering
- 0
Ik vind nergens een pagina om me voor te stellen dus doe ik het hier maar.
Mijn naam is Vincent. Ben 31 jaar en woon in Vlaanderen.
Vin voor de vrienden.
Ik zit in de vastgoed/investeringssector en ben zelfstandige.
Dit jaar is het 15de jaar dat ik gevechtsporten beoefen op vrij hoog niveau maar nooit prof ambities gehad omdat ik eerlijk gezegd van mijn job hou.
Van mijn 16de tot mijn 24ste was het boksen (Engels) en Muay Thai.
Op mijn 24ste ben ik gestopt met alles en in de plaats daarvan heb ik me toegelegd op MMA. In eerste instantie nog wat techniekleer gedaan door BJJ te beoefenen want dat was het zwakke punt.
Nu begeleid ik enkelingen in het boksen en wil ik me gaan verdiepen in krachttraining, vandaar dat ik hier al een kijkje ben komen nemen op aanraden van een andere forumbezoeker.
Ik hoop hier toch nog wat te leren en jullie wat nieuws te vertellen.
Tot later.
MasterOnn
Mijn naam is Vincent. Ben 31 jaar en woon in Vlaanderen.
Vin voor de vrienden.
Ik zit in de vastgoed/investeringssector en ben zelfstandige.Dit jaar is het 15de jaar dat ik gevechtsporten beoefen op vrij hoog niveau maar nooit prof ambities gehad omdat ik eerlijk gezegd van mijn job hou.
Van mijn 16de tot mijn 24ste was het boksen (Engels) en Muay Thai.
Op mijn 24ste ben ik gestopt met alles en in de plaats daarvan heb ik me toegelegd op MMA. In eerste instantie nog wat techniekleer gedaan door BJJ te beoefenen want dat was het zwakke punt.
Nu begeleid ik enkelingen in het boksen en wil ik me gaan verdiepen in krachttraining, vandaar dat ik hier al een kijkje ben komen nemen op aanraden van een andere forumbezoeker.
Ik hoop hier toch nog wat te leren en jullie wat nieuws te vertellen.
Tot later.
MasterOnn

)