XXL Nutrition

Aangepaste Cycle Planner

Jamesss

Competitive Bodybuilder
Waardering
31
Lengte
1m78
Massa
40kg
http://members.home.nl/jimi/Cycle%20Planner.xls
In het bijgevoegde Excel bestand staat mijn geplande kuur. Hopelijk kan ik met mijn aangepaste versie van de Cycle planner wat mensen helpen die een enigszins gelijke kuur van plan zijn.

Zoals ik de Cycle Planner nu heb aangepast werkt ie perfect met 1 oral en 2 lang werkende componenten en 2 producten in de nakuur.
Ook HCG tijdens de kuur (week8) en HCG in de laatste week van de laatste langwerkende steroide zijn hierin verwerkt.Tevens staat Maria distel gepland zodra de laatste oral ingenomen is. En voor 3 weken na de nakuur.

Nu hoef je alleen maar de start datum van het eerste component in te vullen en past hij automatisch alle andere data aan.

Je kan componenten en mg’s allemaal aanpassen. Je moet de datums even dubbel checken als je de injectie frequentie aan gaat passen. Ik ben van plan om Maandag/Donderdag injecties te doen maar kreeg dit niet heel snel heel handig ingevuld in Excel dus heb ik het zo ingevuld dat het lijkt dat ik 1 injectie per week doe.

Natuurlijk als je erg veel gaat afwijken van mijn kuur en nakuur zal je wel wat dingen moeten aanpassen. Heb je hier problemen mee mag je me pm’n wie weet kan ik assistentie bieden.

Krediet voor de nakuur gaat naar G21. Zonder zijn input zou mijn nakuur minder goed uitgedacht zijn.

Mocht er toch nog kritiek zijn hoor ik het graag. Als het goed onderbouwd is pas ik het mss wel aan.

Laatst bewerkt:
hey..

de link doet het niet bij mij..? misschien ff checken..?

• Topic Starter Topic Starter
Correct. Mijn aangemaakte Yahoo account ondersteund geen public data sharing. Zal het bestandje ergens anders hosten

Zo linkje zou nu moeten werken.

ziet er goed uit!

je zou je clomid constant kunnen houden op 50mg..300mg is veel hoor, krijg je last van je ogen!verder zou ik deze niet langer als 2 wkn nemen omdat het de testes ongevoelig maakt voor LH!

verder zou je nolva de eerste week op 40mg kunnen nemen, en vervolgens 20mg pdg aanhouden tot de odol weer hersteld is!

verder is de HCG in week 8 geen vereiste, alleen als je merkt dat je testes dusdanig gekrompen zijn, kun je het doen, anders zou ik gewoon wachten tot het einde van je kuur.

verder ziet het schema er mooi uit! props!

Wederom bedankt voor de input. Ik dacht dat je ook soort van kon frontloaden met clomid haha blijkbaar heb ik me dus vergist. Dus maar niet taperen met de clomid. Ga hem 2 weken constant op 50mg zetten en taperen met de nolva zoals jij voorstelt
HCG zal ik dan maar op gevoel doen. Zorg wel dat ik genoeg in huis haal voor tijdens de kuur en nakuur. Just in case shit happens hhehe

het wordt idd wel eens met clomid gedaan, omdat het een halfwaarde tijd heeft van ong. 5 dgn als ik me niet vergis..maar nolva is in die zin superieur t.o.v. clomid mg voor mg sterker, en minder sides!!

succes man..hou je een logje bij?

Zodra ik alles binnen heb ga ik zeker een logje maken. Ik heb ook allerlei excel sheets gemaakt om mijn kcal inname etc.. bij te houden die zal ik er dan wel bijposten. Maar duurt nog wel 2 weken voor ik begin hoor. Ben nu al zenuwachtig hahaha

Vind het een beetje onoverzichtelijke cycleplanner.

Pak gewoon voor elke rij een week, ook al is het d-bol. Je vult de dosering per dag in en vermenigvuldigt het geheel met 7 om de uiteindelijke waarde te berekenen die je voor de overige berekeningen gebruikt. Nu haal je dagen en weken door elkaar wat 't overzicht niet echt ten goede komt.

Vind 14 weken test enanthaat wel erg lang. Dit betekent 16 weken axis-onderdrukking. Zou er 10 weken van maken, dan is de groei er toch allang uit en komt het herstel ten goede. Verder geef ik er de voorkeur aan om het 2 maal per week te zetten ivm stabielere bloedwaarden, bijv. 250 mg E3D.

Ik zet ook elke maandag en donderdag. injecties Dat staat ook in mijn bovenstaande post maar uit technische overwegingen staat in de cycle planner elke week genoteerd.

Ieder heeft natuurlijk recht op zijn eigen mening. Dit is voor mij persoonlijk een erg overzichtelijke wijze om dit bij te houden. Misschien omdat ik hem zelf helemaal ingevuld heb komt het voor mij erg logisch over. Kan me erg goed voorstellen dat je het als erg onoverzichtelijk kan ervaren als je hem zo plots ziet.

Terug
Naar boven