Fitness Seller

aangepaste kuur, info nodig

Jerrremyyy

Cool Novice
Waardering
0
hey

ik heb thuis nog 2 zakjes dbol ligge omdat men maat laatste moment had besloten om het niet te gebruiken. ik had ze nu graag gebruikt maar ik wil weten wat ik er goed kan bij gebruiken.. ik weet qua injecties wat het beste is. ik heb al 2x gekuurt met injecties en wil dit niet meer doen (voor de komende jaren). het is voor mij ook erg moeilijk omdat ik als duiker regelmatig op reis moet en injecties kan ik niet zomaar meenemen...

ik zou dus graag iets in pilvorm willen en hier weet ik niet veel over wat er op de markt allemaal is en dat goed samenwerkt met dbol. ik heb thuis nog wat mesterolone liggen, die ik samen met dbol kan gebruiken en als nakuur nolvadex. maw, nakuur is ook in orde..

wat raden jullie me aan en hoe ik het gebruik? had graag ook wat gehad om te cutten, maar dat is voor erna.. heb clenbuterol, zijn er andere pille die beter werken?

gr en thx

Wat wil je met dianabol bereiken, wat is je doel?

Wat zijn je stats?

Zou geen d-boll only doen,ga je veel van verliezen.

Beter winny only doen dan.

Heb je al clen geprobeerd? is redelijk zwaar,je kan

eventueel eca stack nemen!

• Topic Starter Topic Starter
stats:

25j, 1m83 en weeg 83kg. vet percentage weet ik niet maar zal iig wel genoeg zijn :)

ik heb clen al gebruikt vroeger maar ik wou het beetje sterker maken door een goeie combo...

Mijn doel is om beetje terug vormen te krijgen = 3-5kg droge spiermassa extra en wat aflijning.. Ik hoef dus niet zoals vroeger met een kuur 15kg bijkomen en 7-8kg bijhouden. Dat gaat te hard opvallen en kan ik weer al mijn kledij weggooien :). Ook zoals ik hierboven zei: ik mag geen injecties gebruiken want met men werk kan ik morgen te horen krijgen dan ik overmorgen voor 2 maanden naar India vertrek en wat dan als het middenin men kuur is..... Heb liever een mildere kuur waar alles beetje trager gaat en waar de winsten niet fenomenaal zijn maar gewoon subtiel..

Ik zal 2 fotos posten, hoe ik 1,5j geleden was en hoe nu. Er is wel een groot verschil, jammer genoeg.. Mijn 4 maandse buitenlandse opleiding was de dood van mijn dieet en nu kan ik zelfs niet dieeten omdat ik zo onregelmatige uren heb, dat ik regelmatig verplicht ben met mijn duikploeg junkfood te eten om nachtje door te geraken.. Ik doe men best wel om avondeten en middag eten gezond te houden maar dat is niet genoeg... Ik probeer 2x per week te fitnessen en dat lukt me altijd wel en men doel is om 3x te gaan maar daar moet ik veel moeite voor bij elkaar rapen om na uren duiken en alles opstellen nog te gaan fitnessen.. maar ik ga het allesinds wel echt proberen!

foto nu (hier schaam ik me wel beetje voor door men foto van vroeger :p):
http://imageshack.us/photo/my-images/16/foto11gt.jpg/

foto 1,5j geleden tijdens men kuur waar ik 4-5x per week naar fitness ging met dieet dus:
http://imageshack.us/photo/my-images/15/afb0025z.jpg/

Laatst bewerkt:
Je zult geen 3 tot 5 kilo spiermassa met een kuurtje dianabol bewerkstelligen.

Ik ken toch wel andere gevallen hier op de forum die met dbol only al hun spieren hebben gekregen en dat waren er heel veel! Die persoon zal wel een uitzondering zijn, maar er is dus volgens jullie niets, buiten injecties + dbol, dat ik kan doen om op lange termijn, maar niet zo lang als zonder AAS, 3-5kg spieren bij te komen en wat sneller vet te verliezen?

Ik zeg trouwens niet dat ik dbol only wil, ik vraag jullie of er alternatieven zijn van injecties die ik samen met dbol kan gebruiken om subtiele restultaten te krijgen... Moet niet in 1 kuur behaald worden.. die 3-5kg mag even goed in 2x.. als het maar wat sneller gaat dan zonder :) Ik ken enkel de injecties, verder dan wat je kan injecteren weet ik niet..

niemand dat kan helpen...?

veel oral kuren is sowieso niet aan te raden voor je lever en cholestorol levels. Kuur gewoon met test prop. 100 mg eod ofzo. Als je dan uitgezonden wordt breek je je kuur af en start je met je nolvadex. (die neem je dan mee).

alles is al gezegd:D

Als je weet dat je niet goed kan eten zou ik ook niet gaan kuren eb dan zeker geen dboll, want dan heb je zo een plofkop.

Als je vetoercentage ook nig vrij hoog is zou ik ook eerst cutten voordat je gaat kuren.

stats:

foto nu (hier schaam ik me wel beetje voor door men foto van vroeger :p):
http://imageshack.us/photo/my-images/16/foto11gt.jpg/

foto 1,5j geleden tijdens men kuur waar ik 4-5x per week naar fitness ging met dieet dus:
http://imageshack.us/photo/my-images/15/afb0025z.jpg/

Jeetje, had je daarvoor al 2 keer gekuurd?
Ik sta vaak echt versteld hoe snel mensen naar steroids grijpen, zie het overal om me heen, jochies die een jaartje, 2 keer in de week trainen, zit totaal geen progressie in omdat ze er met de pet naar gooien, en Jan de Anabolen Man verkoopt ze wat anabolen om ze eigen zak te vullen.
Helaas is het maar 1 piek, en daarna zakken ze weer in, en zeggen ze: Ja ik ga vanaf volgende week weer volop trainen (en dit verhaal herhalen ze week na week):cool:

Jeetje, had je daarvoor al 2 keer gekuurd?
Ik sta vaak echt versteld hoe snel mensen naar steroids grijpen, zie het overal om me heen, jochies die een jaartje, 2 keer in de week trainen, zit totaal geen progressie in omdat ze er met de pet naar gooien, en Jan de Anabolen Man verkoopt ze wat anabolen om ze eigen zak te vullen.
Helaas is het maar 1 piek, en daarna zakken ze weer in, en zeggen ze: Ja ik ga vanaf volgende week weer volop trainen (en dit verhaal herhalen ze week na week):cool:

voor je commentaar geeft over mijn gebruik van aas, moet je me misschien beter leren kennen.. ik train al sinds mijn 16 tot mijn 22 zonder AAS.. in die periode kan je nog een 1j aftrekken door lange, verre reizen, breuken en periode dat ik geen zin had om te trainen.. ik heb dus een goeie 5j getraind zonder AAS... ik denk dat dat toch wel een goeie aantal jaren zijn om met AAS in contact te komen.

De eerste kuur stelde niet veel voor. Enkel beetje test p en e om te zien hoe mijn lichaam erop reageert en het was de lichtste kuur die je je kon voorstellen. De 2de kuur was diegene die je ziet op die ene foto. Dus volgende keer als je mij bekritiseerd, zorg ervoor dat je zeker weet dat ik in jou categorie van mensen val want nu is jou comment totaal nutteloos en overbodig

ow en btw: als ik ging trainen was het altijd 3-4x per week. jammer genoeg heb ik de eerste 2-3j op de verkeerde manier getraind waardoor ik weinig winsten heb gehaald.. nu weet ik perfect hoe ik moet trainen en vaak zelfs nog beter dan vele opgeblazen mensen in de fitness.. het zit hem vaak in de kleine details hoe je je oefeningen afwerkt en die weten velen niet, ik wel.. ik ben echt geen noobje hoor. stiefvader is een professionele trainer en ook een geleerde. ik heb zeer veel van hem geleerd en kan er nog veel van leren. (en nee, hij vind het absoluut slecht dat ik kuur, voor het geval hier nog een discussie over bestaat)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven