AndroidHealthClinic

aanpassing kuur...wat denken jullie ervan??

Je kunt gewoon verder gaan in je originele draadje hoor. Het heeft geen zin om voor iedere verandering een nieuw draadje te openen. Persoonlijk zie ik niet eens een belangrijk verschil met je originele kuurvoorstel.

Dit is het logboek deel. Kuurvoorstellen doe je gewoon in het AAS deel. Dit deel is bedoeld om te melden hoe een kuur verloopt. Vandaar logboek

• Topic Starter Topic Starter
hey

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
hey

Laatst bewerkt:
Succes ermee man , ik ben bezig met gelijkaardig kuurtje en het gaat lekker:rolleyes:

hate to burst your bubble..:cool: maar hoeveelste kuur wordt dit voor je?
als ik kijk naar je leeftijd..vind ik de doseringen heel erg hoog..ik ben er niet om je te veroordelen maar ik denk dat je goed kan groeien met lagere doseringen..het is zo zonde om nu al met zulke doseringen te kuren, de volgende keer moet je alleen maar weer omhoog gaan in mg..om te groeien..met alle bijwerkingen van dien!

verder veel succes met je kuur..maar moest t ff kwijt!!

Zijn leeftijd is inderdaad erg jong, of hij moet al vanaf zijn 18e vaak hebben gekuurt. De Test wil nog wel, maar zou zeker met de deca lager gaan zitten, het is in de eerste plaats niet nodig, want 400mg is meer dan zat, en zo kan hij ook nog problemen krijgen met zijn vriendin, wanneer hij moet presteren.:eek: . Ik zou zelf de Clenbuterol wat later nemen. Na je nakuur meer voor het vasthouden van je spiermassa, en waarom neem je geen HCG tijdens en tot 2 weken na je kuur? Het kan je een hoop ellende besparen, want met zulke hoeveelheden, krijg je straks een hele grote klap, en problemen met het opstarten van je eigen test.

gr

Ik vindt het geen goede kuur,punt uit.

Dietmar,die kuur is te zwaar voor u man,nergens voor nodig om deze doseringen te gebruiken. En waar is hcg?
Wat zijn uw stats nu?

Trouwens,ik ken u,ben jij geen klant van mij,of geweest?

NPC zei:
Ik vindt het geen goede kuur,punt uit.

Dietmar,die kuur is te zwaar voor u man,nergens voor nodig om deze doseringen te gebruiken. En waar is hcg?
Wat zijn uw stats nu?

Trouwens,ik ken u,ben jij geen klant van mij,of geweest?
De politie leest ook mee hier op het forum en ga jij lachend lopen vertellen dat je dealer bent echt slim.

Terug
Naar boven