XXL Nutrition

Aanraders Oordopjes/koptelefoon

• Topic Starter Topic Starter
Wat is je budget en waar speel je je muziek van af?

Ik heb ook beats by dre via mp gekocht. Die bass is niet te geloven goed. Had hem voor 15 euro.

Ik zoek oordopjes die extreem hard kunnen, iemand tips?

Ik gebruik zelf de Sennheiser HD205 (voor 40 euro gekocht) en het geeft prima geluid/kwaliteit voor die prijs.

Geen idee wat hard voor jou is... maar aan je font size te zien zullen ze vast niet hard genoeg kunnen voor je.

[Link niet meer beschikbaar]
Oh ja niet vergeten dat er in de EU een decibel restrictie zit op mp3 spelers vanwege kans op gehoorbeschadiging. Dit kan je vaak zelf software matig omzeilen.

Geen idee wat hard voor jou is... maar aan je font size te zien zullen ze vast niet hard genoeg kunnen voor je.

[Link niet meer beschikbaar]
Oh ja niet vergeten dat er in de EU een decibel restrictie zit op mp3 spelers vanwege kans op gehoorbeschadiging. Dit kan je vaak zelf software matig omzeilen.

Aha thanks, is er ook zoiets voor een android telefoon verkrijgbaar?

Ik hanteer de Sennheister HD 650. Heb hem al bijna 10 jaar volgens mij, nog steeds helemaal verliefd op. Een van de beste aankopen uit mijn leven.

http://www.youtube.com/watch?v=RmWWRrvS0CU

330 euro volgens mij, all worth it.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vorige week bovenstaande units aangeschaft, ipod oordopjes bleken niet helemaal zweetbestendig tijdens de cardio en deze blijven daarnaast nog eens goed op hun plaats zitten.

Sennheiser Adidas OMX 680.

Terug
Naar boven