Fitness Seller

Aanschaffen belt

snoob

Monstrous Giant
20 jaar lid
50 media-items 10.000 berichten 10 media-items
Waardering
1.015
Lengte
1m93
Massa
126kg
Ik ben van plan een riem aan te schaffen, men vraag is of ik goed af ben met een BBer type riem voor het ( relatieve ) zwaardere werk ?

In men gym heb ik enkel maar riemen gezien met een smallere voorkant, er zijn er die overal even breed zijn maar die zijn nylon met velcro sluiting.

Doe ik een miskoop ( 25 € leer ) voor een riem alsk een BBer type neem en zou ik best online eentje kopen of zijn die OK ?

25 is wel heel goedkoop... mijne was 100 euro ofzo.. en die kwam uit amerika.. hier in nederland zou die nog 2 keer zo duur zijn... ik heb trouwens ook niet het bodybuilder type... vind die die overal even breed zijn beter, met bodybuilding type heb je meer bewegingsruimte... maar iets minder bescherming

[Link niet meer beschikbaar]

Hun riemen zijn goed en goedkoop

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor de reacties :)

heb zelf ook zon riem als marcelbriggs.. is een serieuze super riem!!

• Topic Starter Topic Starter
hmm, ik heb normaal een waist van 100-105cm denkek, net gemeten 108cm met serieus gegeten te hebben + veel water

men vraag is nu ben ik beter af met een riem van 112 of 104cm?
Ik denk zelf 112 maar dno of dat de grootste maat is of de kleinste

Vergeleken met een echt goede riem, is zo'n ding van Benima maar een lap stof.

Wat een slap ding.

forever belt van inzer. Of anders die van goodlift denk ik, maar die heb ik nooit vast gehad.

ik persoonlijk vind t een super riem die ik heb!! goede ondersteuning dikke riem en slecht buigbaar precies zoals t hoor!!

@jackalxl ik denk dat je die van 112 dan moet hebben!

hmm dan heb ik waarschijnlijk een andere van benima beet gehad. Staat er ook benima opgedrukt? Kerel bij mij op de sportschool heeft em (ex wedstrijd powerlifter) vergeleken bij de forever belt is het echt prut. Maar wel vele malen goedkoper.

@wackonielsie : ik heb nog helemaal niks gepost hoor kerel :D ik denk dat je laatste post aan snoob gericht was ipv aan mij ;)

Goed topic, hoog tijd dat ik zelf ook eens een fatsoenlijke riem aanschaf.

Vergeleken met een echt goede riem, is zo'n ding van Benima maar een lap stof.

Wat een slap ding.

Huh? Ik heb ook die powerliftriem van Benima en die is echt behoorlijk stug en stevig. Hij geeft echt behoorlijk wat steun. Misschien dat je een andere riem bedoelt.

riem

Ik heb er zojuist een gekocht. Ik zie dat je powerlift, dan is iets steviger raadzaam dazn diegene die je in gewone sportzaken gaat vinden. Ik hem een riem, die is behoorlijk breed voor een 50 euro gekocht.
Ik en verschillende powerlifters, de trainer zeggen dat hij een goede ondersteuning gaat geven al is het geen officiele. Die zijn 13 millimeter dik en behoorlijk stug. Ik heb er ook gezien die nog beter lijken (dikker, stugger en kliksysteem om ze aan te spannen) die betaal je een 150 euro en kan je vinden in het internationale circuit van powerlifting. Nu het is een investering die levenslang meegaat en zelf een riem hebben verhoogd het trainingsgemak.

Terug
Naar boven