XXL Nutrition

Aantal in beslag genomen dopingproducten verdubbeld

Zal niet erg lang meer duren vooraleer ik thuis ga trainen.

En ze pakken alleen de dommerikken die via internet bestellen. AAS bannen uit de EU, een interne markt zonder grenzen, is de grootste grap die ik ooit gehoord heb. Ik hoop dat ze de nodige middelen vinden in deze crisistijd, zielige dikke zwijnen zijn het :roflol: .

• Topic Starter Topic Starter
Zal niet erg lang meer duren vooraleer ik thuis ga trainen.

En ze pakken alleen de dommerikken die via internet bestellen. AAS bannen uit de EU, een interne markt zonder grenzen, is de grootste grap die ik ooit gehoord heb. Ik hoop dat ze de nodige middelen vinden in deze crisistijd, zielige dikke zwijnen zijn het :roflol: .

Besteld via internet -> aangetekende brief met cash in naar 'verdeler'. Niet echt dom eerder slim maar toch gepakt.. Natuurlijk moet je niet met visa of andere afkomen dan ben je zowiezo genaaid.

Edit heeft trouwens niets met thuis of in de gym trainen deze situatie. Gewoon iets besteld en popo aan je deur.

Besteed die manuren liever aan het voorkomen van bontkraagjes die anderen het ziekenhuis in schoppen of kleine jongetjes aanvallen op het voetbalveld. Wat een geleuter zeg, belachelijk gezeik.

belachelijke statestieken want ze zoeken er gewoon ook meer achter, gwn homegym **** that boetes en shit en huiszoekingen no thx

Terug
Naar boven