MuscleMeat

AAS,één van de betere docu's

Al een keer gepost

Inderdaad, en vond die Dirk toen ook al zo'n slechte interviewer.

Er wordt 40 minuten gepraat over een groot probleem, maar wat het probleem nou eigenlijk is word niet duidelijk verwoord.
-De staatskas die geld misloopt?
-Volksgezondheid?
Is dat niet ieder zijn eigen verantwoordelijkheid? Natuurlijke selectie komt vanzelf wel om de hoek kijken.

Wat een beroerde interviewer is dat zeg.
Gym eigenaar die voor geen meter kan discussiëren en veel te makkelijk heeft gezegt 'ja hoor interview me maar, ik zal OVERAL antwoord op geven' en vervolgens terugkrabbelt.
Ik vind die Roy z'n semi-obese onderkin zorgwekkender dan een menig kuurschema.

Daarnaast zal er echt wel vele malen meer geld verprutst worden aan ambulocetussen die op de OK liggen met hart problemen dan dat er klunzen naar de anabolenpoli komen die jammeren dat ze bitchtitties hebben.

Man man man.

Is al een topic over, gemaakt door Tremendes volgens mij :)

Betere docu? :o

Die moet ik inderdaad nog tegenkomen...

Wie heeft die zweedse docu bij de hand, die was best heel goed. Een zweed die al best een shape had en zich met dokters begeleiding liet volgen tijdens een kuur.

@ openingspost; een goede docu met die graf**p op het begin......luister vooral goed hoe hij zijn subsidies binnen harkt door een miniem probleem buiten proporties op te blazen.

Laatst bewerkt:
Ik heb gezocht op hurrje knorre grurre AAS maar ik kan hem niet vinden :(

Thanks

Had heb nog niet gezien, vind het altijd wel interessant wat mensen die er buiten staan over AAS zeggen.
Thanks.

Terug
Naar boven