XXL Nutrition

Aas en gemoedstoestand

sin cara

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
84kg
Gegroet, ik lees toch wel vaak dat veel mensen psychologische klachten krijgen van aas. Vooral dan van tren en stanozolol.
Mijn enigste ervaring dat ik heb met aas is 4 dagen winstrol , en ben gestopt van de paranoia/angstaanvallen.

Nu een 3 tal maanden later wil ik test prop zetten. (als ik me slecht voel dat ik meteen kan stoppen)

Nu mijn vraag is hoe dat test voelt? Worden er sommigen ook vaag/paranoid van. Ik moet wel erbij zeggen dat ik voor zo een dingen wel gevoelig ben.

En welk aas vinden jullie het lekkerste(psychologisch) ? (Ik lees ook dat veel mensen zich top voelen op dianabol).

Laatst bewerkt:
ik heb met winstrol geen last gehad van enige bijwerkingen, test ook niet naast het feit dat ik er beregeil van werd :P

Winny veroorzaakt bij mij het meeste rot gevoel.

Tip, start met lage dosis zodat je kunt kijken hoe je erop reageert.

Topic numero 1234524625 hierover,
Als je er een rotgevoel van krijgt lekker van afblijven. Wij kunnen niet weten hoe jij je gaat voelen op test, probeer het zou ik zeggen

als jij je na 4 dagen winstrol al niet goed voeld zit het tussen uw oren vriend !
Is gewoon het idee van oohhh ik gebruik anabolen en het is slecht voor me en tada je krijgt hyperventilatie en een paniekaanval der overheen !

als je er bang van bent zal je dit met elk soort anabool krijgen!

als je er geestelijk niet klaar voor bent zou ik het niet doen want dan zal je je niet prettig voelen!

of neem gewoon primo only , is het meest milde en veiligste middeltje !

als jij je na 4 dagen winstrol al niet goed voeld zit het tussen uw oren vriend !
Is gewoon het idee van oohhh ik gebruik anabolen en het is slecht voor me en tada je krijgt hyperventilatie en een paniekaanval der overheen !

als je er bang van bent zal je dit met elk soort anabool krijgen!

als je er geestelijk niet klaar voor bent zou ik het niet doen want dan zal je je niet prettig voelen!

of neem gewoon primo only , is het meest milde en veiligste middeltje !

Ik heb dit ook met winstrol.
Heb het een paar keer geprobeerd en telkens krijg ik na 3 a 4 dagen stress/paniek gevoel.

Tren ace daarentegen trek ik prima, dus wil niet zeggen dat hij niks anders dan primo kan nemen.

Ben nu bezig met eerste kuur, winstrol only (ja I know niet de beste kuur). Zit op 50mg per dag en de tweede week zit er bijna op. Voel me eigenlijk prima, gemoedstoestand is misschien nog wel iets beter als normaal. Wel beetje last van acne maar dat had ik sws al, nu wordt het alleen iets erger.

Edit: Offtopic maar 2 bijwerkingen die ik merk: Me vriendin vind me zaad niet meer lekker nu hahaha, en laat echt de smerigste scheten

Laatst bewerkt:
Als je al gevoelig bent, kan het door aas gebruikt versterkt worden. bepaalde aas producten werken niet fijn op je psyche

Terug
Naar boven