AndroidHealthClinic

aas om droger en harder te worden ?

MagiCBeeMes

Advanced Bodybuilder
Waardering
32
Lengte
1m74
Massa
88kg
Vetpercentage
9%
vroeg me eigenlijk af wat jullie als beste middel vinden om droog en hard te worden ?

ikzelf heb alleen masteron zowel prop als enanthaat gebruikt om droger te worden en was daar goed te spreken over werd hard ervan en kreeg een soort geolied uiterlijk wat zeer nice was :D

maar wat vinden jullie nou als beste middel om droog en hard te worden ?

Om vet te verliezen zijn diëten en cardio nog altijd de meest effectieve manieren. Natuurlijk zijn er illegale medicijnen die daarbij helpen, zoals clenbuterol en T3. Maar niet anabolen. De keuze van steroïde is echter belangrijk, je moet een non-aromatiserende steroïde selecteren om het winnen van vet en vocht te vermijden, wat averechts werkend zou zijn.

Methyltriebolone.

• Topic Starter Topic Starter
Om vet te verliezen zijn diëten en cardio nog altijd de meest effectieve manieren. Natuurlijk zijn er illegale medicijnen die daarbij helpen, zoals clenbuterol en T3. Maar niet anabolen. De keuze van steroïde is echter belangrijk, je moet een non-aromatiserende steroïde selecteren om het winnen van vet en vocht te vermijden, wat averechts werkend zou zijn.

ja dit snap ik maar al te goed.

heb het meer erover om scherper eruit te zien als je al onder de 10% staat, dus echt dat de lijnen en alles goed hard en zichtbaar worden.

je kan door dieet en cardio en alles op een bepaald percentage komen maar de volheid en de hardheid wat je krijgt van bepaalde middelen kan je nooit bereiken. bijvoorbeeld dat geolied uiterlijk wat ik heb/had toen ik nog masteron gebruikte op 9% kan je gewoon niet behalen met voeding en cardio.

daarom mijn vraag ook wat vinden jullie als beste middel om die hardheid en volheid te hebben. ik vraag zeker niet wat het beste cut middel is.

tren a,winstrol,mast,eq zijn mijn favorieten

Ey magic hoe gaat het nu?
Heeft de slin wat voor je gedaan?

alle tren soorten,vooral methyltren
mast/test p
winny depot

• Topic Starter Topic Starter
dan weet ik wel wat me volgende kuur wordt :D maarja nu ff paar maanden off blijven wat ****ing moeilijk is haha

Winstrol hands down. Tren kan niet op tegen de look die winny mij gaf op 100mg per dag.

100mg winny ED is dan ook geen kinderachtige dosering. Net als methyltren wat hier aangeraden wordt zou ik toch eerst even de bloedwaardes van carbonfibre afwachten die er momenteel mee bezig is, want daar ben ik toch wel erg benieuwd naar.

Ik lees steeds dat anabolen je niet zou helpen met afvallen. Ik wil daar toch 1xtje stellig tegenin gaan, met uw welvinden ;) Om de hele simpele reden: als je anabolen gebruikt, of je nu wel of niet sport, je krijgt meer honger, sneller, venijniger. Wat wijst op een verhoogde stofwisseling, hoe dan ook. Waardoor je meer verbrand, of de baten opwegen tegen de alternatieven weet ik niet. Tevens is het natuurlijk zo dat als je dankzij anabolen meer massa opbouwt, je ook meer vet verbrand vanaf dat moment. Dus ook op dat vlak gaat je stofwisseling omhoog. Toch? Dus strikt genomen helpt aas niet als afslankmiddel, maar het helpt wel degelijk met het verliezen van extra vet, en behoud van spieren. Dus indirect helpt het wel.
Ergo: afvallen met sport en dieet EN aas zal altijd efficiënter zijn dan afvallen met sport en dieet alleen. Hierbij heb ik het dan wel over met name niet-aromatiserende AAS, hoofdzakelijk.

Eens?

Er zijn sowieso aardig wat aanwijzingen dat sterk androgene middelen (het liefst met zo min mogelijk oestrogeen ernaast) lipogenesis remmen.

Arimidex, gaf bij mij ook wat blijvende resultaten na 2 weekjes....
Wel goed opletten met de dosering, ik nam 1mg ED en had na 1.5 week geen libido meer over.... beter is 0.5 of 0.25 EOD.

Terug
Naar boven