Fitness Seller

AAS Testen.

jordi102

Cool Novice
Waardering
6
Lengte
1m79
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Heb hier al wel wat topics over gezien maar nog geen duidelijk antwoord kunnen vinden, Ook via google word ik niet veel wijzer.

Bij veel testlabs zie je staan dat ze geen AAS testen.
Weet iemand of dit wel mogelijk is, prijs maakt niet veel uit, wil gewoon zeker zijn dat ik geen troep in mn reet ga spuiten:p

bvd.

zijn er niet die voor particulieren testen

Zijn er zeer zeker bv bij prof jan tytgat hoofd labo toxicologie in leuven

kost je om en bij de 500 euries voor 1 pil/vial te laten testen(ik kan het weten)

succ6

Hoezo zou je troep injecteren? Het is misschien onder- of over gedoseerd. (maar ook heb ik resultaten gezien waar het nauwkeuriger was dan bij sommige HG producten) Kies voor een goed UG en ik zou me er geen zorgen over kunnen maken..

Hoezo zou je troep injecteren? Het is misschien onder- of over gedoseerd. (maar ook heb ik resultaten gezien waar het nauwkeuriger was dan bij sommige HG producten) Kies voor een goed UG en ik zou me er geen zorgen over kunnen maken..

Psies!!! +1

Al is het natuurlijk nooit verkeerd om weer eens een test rapportje te zien verschijnen...

Komt particulier (als je iemand kan overtuigen) zo'n 500-1000 euro per 1ML / tab

Moest zelf 750 euro betalen .. Maar ik kreeg wel korting bij meerdere rapporten ..

• Topic Starter Topic Starter
Sick..

Komt particulier (als je iemand kan overtuigen) zo'n 500-1000 euro per 1ML / tab

Moest zelf 750 euro betalen .. Maar ik kreeg wel korting bij meerdere rapporten ..

Inderdaad hoe meer je testen laat hoe meer korting je krijgt ;)

Wel zieke prijzen maar dan heb je wel zekerheid :o

Terug
Naar boven