Fitness Seller

AAS zonder Bijwerking: Onvruchtbaarheid?

BOTS

Dutch Bodybuilder
Waardering
10
Lengte
1m78
Massa
74kg
Vetpercentage
14%
Beste BBers

ik wil graag weten of er AAS zijn die niet de nare bijwerking hebben dat je onvruchtbaar word, t is niet voor nu maar voor in de toekomst want wil eerst rond de 90kg gaan wegen en dan mischien een spuit in me reet zetten.

mvg BOTS

Je wordt niet permanent onvruchtbaar van AAS

je word ook niet volledig onvruchtbaar, ken er dat verwekt zijn op de AAS en nu zelf kinderen hebben verwekt als ze on waren :) het zal de hoeveelheid zwemmers wel sterk verminderen

Anabolic steroids and male infertility: a comprehensive review.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21682835

Substance abuse, including AAS, is commonly associated to transient or persistent impairment on male reproductive function, through different pathways. Herein, a brief overview on AAS, specially oriented to urologists, is offered. Steroids biochemistry, patterns of use, physiological and clinical issues are enlightened.
Transient= voorbijgaand
persistent= blijvend

Volgens mij is het meest eerlijke antwoord dat AAS de kans kan hebben op onvruchtbaarheid. En die kans is dus gesplitst in tijdelijk en permanent. Hoe groot de kans op permanente onvruchtbaarheid is weet ik niet.

Ook wel relevant is gentoxiteit van de diverse aas. Zie topic van Cools waarin hij dit voor diverse AAS vrij uitgebreid heeft uitgezocht. Dit is niet de kans op onvruchtbaarheid maar mogelijke aanwijzingen dat AAS effecten heeft op genetisch materiaal. Lees je zaad aantast zodat kinderen een beperking kunnen hebben. Niet om je bang te maken dat dit gaat gebeuren want er zijn waarschijnlijk miljoenen gezonde kinderen van kurende pappa's maar je bent 19 en je bent zo slim om je te informeren.(waarvoor +++++) Mag je best het hele plaatje zien voordat je een keuze maakt, vind ik.

Meest korte antwoord is altijd dat AAS zonder bijwerking NOOIT bestaat. Er is altijd de andere zijde van de medaille.

Laatst bewerkt:
ik denk niet dat je na 1 of 2 kuren onvruchtbaar word. Of je moet echt wel immens veel pech en/of een veel te zware kuur

kans is weldegelijk aanwezig wanneer je jaren achter elkaar ON bent met flinke doseringen en zwaar kaliber AAS.

Zelfs dan schijnt het weer in gang gebracht te kunnen worden door gedurende lange periode test te spuiten en dit langzaam af te bouwen. Kan het artikel alleen niet meer vinden.

Neemt niet weg dat de kans op onvruchtbaarheid redelijk minimaal is en makkelijk uitgesloten kan worden door het invriezen van zaadcellen.

Zelfs dan schijnt het weer in gang gebracht te kunnen worden door gedurende lange periode test te spuiten en dit langzaam af te bouwen. Kan het artikel alleen niet meer vinden.

Neemt niet weg dat de kans op onvruchtbaarheid redelijk minimaal is en makkelijk uitgesloten kan worden door het invriezen van zaadcellen.
Hahahaha dat heb jij gedaan toch? :roflol:

kans is weldegelijk aanwezig wanneer je jaren achter elkaar ON bent met flinke doseringen en zwaar kaliber AAS.

Als je vruchtbaar was kan je het weer worden. Hcg en hmg kan veel goeddoen en als dat niet tijdens trt aanslaat dan helemaal off gaan. Tot nu toe gelezen dat dat altijd werkt.
Maar wie weet heb ik toevallig de slechte verhalen niet gezien.

Je kan er wel onvruchtbaar van worden;)

Maar dat gebeurd niet zomaar;)

19jaar + 62 kilo + vragen over onvruchtbaarheid?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

19jaar + 62 kilo + vragen over onvruchtbaarheid?

[Link niet meer beschikbaar]

Zolang het niet over concrete kuurinformatie gaat is het onder de 21 toegestaan om vragen te stellen over aas voor zover ik begrepen heb.

Beter dat ze zich goed voorbereiden dan dat mensen straks aankomen met halp&@ libido weg

Zolang het niet over concrete kuurinformatie gaat is het onder de 21 toegestaan om vragen te stellen over aas voor zover ik begrepen heb.

Beter dat ze zich goed voorbereiden dan dat mensen straks aankomen met halp&@ libido weg

halp%@ libido dan word hij vrijwel hetzelfde als jij, jong + iel + AAS = so much lose.

maar ik ben out, adviseer ze! ;)

Terug
Naar boven