MuscleMeat

account verwijderen/veilige modus

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
5
Gisteren een kameraad van mij een account aangemaakt als test op de computers voor een netwerk test.

Daarna wilde we hem eraf gooien lukte niet. Er is een Jaccis accoutn aangemaakt naast de gewone standaard administrator. Deze administrator wil ik terug hebben. De jaccis account kan eraf.

Schijnt alleen te kunnen wanneer je dit binnen in veilige modus doet.
En uiteraard (gaat dat bij mij niet als gewoonlijk).

Ik wil in dat zwarte scherm met witte letters komen waarin ik allerlei opties kan kiezen (geen bios). Om daarvan uit opstarten vanuit veilig modus te kunnen selecteren.

Het volgende heb ik bij het opstarten geprobeerd: f8 (inhouden en in blijven klikken),f2,esc,del en ctrl. Uitaeraard doet ie geen van allen bij mij.

ik heb een xp proff. sp2.

Hoe kan ik mijn oude account (en bureablad instellingen) terug krijgen?

Als administrator >> Start> Uitvoeren> cmd + Enter
typ dan net user jaccis /delete

voila

• Topic Starter Topic Starter
Heb inmiddels (zo goed als zeker?) het account in kwestie weten te verwijderen. En ben weer uit de veilige modus.

Maar; ik heb mijn bureaublad zoals deze eerst was niet terug. Ook ben ik bang dat alles weer een fractie instabieler is geworden.

Hou jullie op de hoogte.

Nee, het is 3 x nix. Het lijkt alsof ik me alleen maar meer en dieper in de elende graaf. Het account is niet verwijderd en ik snap er nix meer van.
Morgen komt er mogelijk iemand bij me kijken of niet. Ik ga niet meer verder liggen klungelen. Anders laat ik het zo en roei ik met de riemen die ik heb.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven