AndroidHealthClinic

Acer Laptop: Foutcode 0xD000000D

Dennisik

Monstrous Giant
R.I.P.
10.000 berichten
Waardering
1.623
Hallo Beesten

Ik heb hier een laptop van Acer een 4710, die ik wou formaterren. Dit dus gedaan eerste keer bleef hij maar formateren opnieuw opgestart pakte toen windows niet dus opnieuw geformateerd alleen toen kreeg ik deze foutcode Error: 0xD000000D

Hoe kan ik dit oplossen ?
Is dit een fout van harde schijf of geheugen, iemand al eerder problemen mee gehad

Bvd. Dennis

Het is niet mijn laptop dus karma voor het winnende antwoord

wanneer krijg je dat?

waarom formateer je niet opnieuw?

fout in de partitie of mbr denk ik

gebruik de search voor "Hiren Boot" cd
daar zitten enkele goede scanners bij die kunnen helpen
maar wsl kan je het oplossen met een partitiemanager 'Partition Magic' ofzo

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties tot nu toe,

@J3330: Ik heb hem opnieuw geformateerd maar dit lijde tot die foutcode vandaar,

@den_dimi, waarvoor zou ik partitie manager moeten hebben. ik heb het even nagevraagt aan me werk je ziet dit probleem vaker bij acer laptops dit betekent meestal fout in de recovery zelf, dus volgende week dvd kopieren en kijken wat ie doet

maar je formateert niet echt? Je gebruikt die recovery shit?
Heb je geen vriend die een windows cd kan lenen?

maar je formateert niet echt? Je gebruikt die recovery shit?
Heb je geen vriend die een windows cd kan lenen?

Ja oke, ik formateer hem niet maar recoveer hem.

Heb met me werk al geregeld dat ik windows vista home premium sp1 kan lenen dus dat is mooi geregeld

vista cd erin opstarten via cd dus alle partities eraf gooien 1 partitie aanmaken formatten en installeren

Ja oke, ik formateer hem niet maar recoveer hem.

Heb met me werk al geregeld dat ik windows vista home premium sp1 kan lenen dus dat is mooi geregeld

Maar om 1 werkende Xp te vinden heb ik al moeite mee, paar keer geprobeert maar krijg dan de foutcode boot.mgr ontbreekt.

let op met keys he. Moeite met een werkende xp te vinden? :s De cd zelf is corrupt ofzo? Lijkt me straf....

Terug
Naar boven