AndroidHealthClinic

acer laptop

code blue

Dutch Bodybuilder
Waardering
18
Hej ,

weet er iemand hoe je een laptop van acer kan formateren ?

Als ik hem opstart zegt hij : "windows normaal starten" , maar hij start zichzelf steeds opnieuw op .

;)

- installatie cd van windows erin doen
- Naar de BIOS gaan en instellen dat ie bij het opstarten eerst naar de cd-rom speler kijkt
- opnieuw opstarten
- any key raggen om van cd op te starten
- stappen doornemen en zo kan je je huidige windows die erop staat formateren
(Met formateren van een partitie of hardeschijf ben je wel alles kwijt he ! ;))

die van mij maakt af en toe een ratelend geluid alsof ie gaat ontploffen :yarly: best k*t dingen, mja daar heb jij natuurlijk niets aan...mzzls

Ctrl F8 als het goed is

Even google kom je in het boot menu en dan kan je hem vanaf de harde schijf formateren. Alles op je C schijf ben je dan wel kwijt jammer genoeg.

alt f10 toch?

die van mij maakt af en toe een ratelend geluid alsof ie gaat ontploffen :yarly: best k*t dingen, mja daar heb jij natuurlijk niets aan...mzzls

de mijne ook:mad: heeft iets met de koeling te maken ofzo, ook is me cam al naar de kloten, en wikkelt mijn scherm:rolleyes:
gelukkig is hij ng in garantie, en wordt dit allemaal verholpen:D

Acer sucks

- installatie cd van windows erin doen
- Naar de BIOS gaan en instellen dat ie bij het opstarten eerst naar de cd-rom speler kijkt
- opnieuw opstarten
- any key raggen om van cd op te starten
- stappen doornemen en zo kan je je huidige windows die erop staat formateren
(Met formateren van een partitie of hardeschijf ben je wel alles kwijt he ! ;))

mijn pc heeft geen any key :dunno:

acer zuigt ja en packard bell laptoppen ook, ik heb een packard bell laptop voor 500 euro gekochht gemaakt in 2006. de geluidskaart ging meteen kapot toen ik hem kocht 1,5 jaar terug. ik kan niet meer klikken met de muis van de laptop dus gebruik ik een normale muis. als ik heel veel mail heb en di elees wordt ie heel heet en valt ie om de seconde uit. ook als ik sommige filmpjes kijk. en het frame van het scherm valt ook uit elkaar, omdat ik hem steeds te hard dicht deed. met aces is dit ook allemaal zo. wat een ke*ker laptops zeg.
en hij kan ook maar een uurtje zonder stroom, dus ik heb de heele dag die oplader derin.

waarschijnlijk is je lappie naar den kloteuhh

ik heb t ook gehad, wilde met geen mogelijkheid windows opstarten, installatie cd's alles geprobeerd, bleek de harde schijf naar de kloteuh.. :fuu:

Terug
Naar boven