Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die roa gaat het wel redden en meestal wordt het eerst erger en vervolgens knapt het op. Maar 6 mnd roa gaat je nie vrolijk maken en zeker niet in de zomer.(door de zon) ik heb ooit winny only gebruikt en kreeg nog meer puisten dan ik al had. Ik weet dat DHT middelen acne sowieso verergeren maar hoor ook vaak dat tijdens de nakuur ineens puisten onstaan. Na de roa is nu alles weg en komt ook (nog)niet terug alleen littekens die waarschijnlijk nooit helemaal weg gaan.
Ik wil ook kuren maar ben bang voor terugkeer van puisten en dat heb ik er niet voor over. Als ik weet dat het vanzelf weer stopt wil ik het in de winter overwegen. Maar daar denk ik nog even over na.

Roa nooit mee laten lopen tijdens kuur.
Verdoet je gains.
Oke nu komen we ergens maar stel nu dat het aan mijn zuivel zou liggen... ik ben nu bezig met roacutanne maar na mijn roacutanne kuur zou het dan terug komen als ik net zoveel zuivel zou blijven nemen of is het zo dat het dan niet meer terug komt na de roacutanne....
Maar jij zegt dus dat 1 week niet genoeg is om te kijken hmmmm tja ik pak wel 4 whey shakes 225 gram kwark en 1,25 liter melk op een dag aan zuivel..........
nah 1 week is niet lang genoeg. duurt een tijd voordat stoffen uit je lichaam zijn. Je valt toch ook niet 5 kg af in 1 week als je aant cutten bent? is gewoon een proces van maand(en)