MuscleMeat

acne blijven hangen na kuur?

Die roa gaat het wel redden en meestal wordt het eerst erger en vervolgens knapt het op. Maar 6 mnd roa gaat je nie vrolijk maken en zeker niet in de zomer.(door de zon) ik heb ooit winny only gebruikt en kreeg nog meer puisten dan ik al had. Ik weet dat DHT middelen acne sowieso verergeren maar hoor ook vaak dat tijdens de nakuur ineens puisten onstaan. Na de roa is nu alles weg en komt ook (nog)niet terug alleen littekens die waarschijnlijk nooit helemaal weg gaan.

Ik wil ook kuren maar ben bang voor terugkeer van puisten en dat heb ik er niet voor over. Als ik weet dat het vanzelf weer stopt wil ik het in de winter overwegen. Maar daar denk ik nog even over na.

Die roa gaat het wel redden en meestal wordt het eerst erger en vervolgens knapt het op. Maar 6 mnd roa gaat je nie vrolijk maken en zeker niet in de zomer.(door de zon) ik heb ooit winny only gebruikt en kreeg nog meer puisten dan ik al had. Ik weet dat DHT middelen acne sowieso verergeren maar hoor ook vaak dat tijdens de nakuur ineens puisten onstaan. Na de roa is nu alles weg en komt ook (nog)niet terug alleen littekens die waarschijnlijk nooit helemaal weg gaan.

Ik wil ook kuren maar ben bang voor terugkeer van puisten en dat heb ik er niet voor over. Als ik weet dat het vanzelf weer stopt wil ik het in de winter overwegen. Maar daar denk ik nog even over na.

laat je gewoon in je kuur roa mee lopen;)

Pak je veel suikers? fruit etc..

Ik ben volgende week maandag klaar met 9 maanden lang 30 mg roaccutane per dag en geen zorgen over het resultaat. Ik gebruikte het omdat ik van mezelf al erg veel last van acne had en er graag van af wilde, maar na 9 maanden is het gewoon totaal weg. Zoals al eerder in dit topic gezegd zul je wat moeilijke periodes door moeten, als de acne niet afneemt, maar zelfs toeneemt (eerste 3-4 maanden bij mij), maar het eindresultaat is het dubbel en dwars waard! Succes

laat je gewoon in je kuur roa mee lopen;)

Was ook mijn idee maar winny only was wel erg goed bevallen behalve de extra acne dan. En roa met 17aa mee laten lopen lijkt me geen optie.

Maar heb geen nakuur gedaan en ben kort daarna op vakantie geweest met veel alcohol en slechte/weinig voeding en heb er niks aan over gehouden. Ben zelfs terug gevallen. Denk dat het met een nakuur en betere voeding(zoals het nu al tijden is) wel beter gaat maar ik twijfel nog. Tussen test-e 500 met roa of winny only nog een keer. Miss blijft de acne nu wel weg.

Roa nooit mee laten lopen tijdens kuur.
Verdoet je gains.

Dat doet ook niks als je aan test , deca , tren zit die 500-600 gram zit.

ik heb hier toch al aardig wat mensen gezien die roa bij hun kuur pakken en totaal geen last van acne hadde, ik ben nu zelf ok bezig met 20mg roa pd en wilde dit eigelijk bij me volgende kuur mee laten lopen

• Topic Starter Topic Starter
..

Laatst bewerkt:
als ik teveel eiwit eet merk ik het op me rug.

1 week is niet lang genoeg om resultaat te zien.
ik zou een maandje geen zuivel gebruiken en dan kijken wat het met je acne doet.
anders idd aan de roa gaan.

• Topic Starter Topic Starter
..

Laatst bewerkt:
Oke nu komen we ergens maar stel nu dat het aan mijn zuivel zou liggen... ik ben nu bezig met roacutanne maar na mijn roacutanne kuur zou het dan terug komen als ik net zoveel zuivel zou blijven nemen of is het zo dat het dan niet meer terug komt na de roacutanne....

Maar jij zegt dus dat 1 week niet genoeg is om te kijken hmmmm tja ik pak wel 4 whey shakes 225 gram kwark en 1,25 liter melk op een dag aan zuivel..........

nah 1 week is niet lang genoeg. duurt een tijd voordat stoffen uit je lichaam zijn. Je valt toch ook niet 5 kg af in 1 week als je aant cutten bent? is gewoon een proces van maand(en)

pics ?

Terug
Naar boven