MuscleMeat

Acne en Zink

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet maar het idee dat ik bekant een jaar nergens last van heb en nu ineens terug komt moet toch ergens aan liggen en probeer zoveel mogelijk uit te sluiten..

Vriendin had tijd geleden ook ontzettend last van puistjes op bovenkant hoofd. Had haar eens aangeraden om zink tabletten te nemen. 2 weken later zijn ze al zo goed als weg. Ik niet zeggen dat het een wondermiddel is aangezien er nog heel wat factoren een rol kunnen spelen zoals scrubben, wat je binnekrijgt van eten en bij vrouwen welk soort pil je neemt. Kan enkel zeggen probeer aantal dingen uit voor de ene werkt het voor de andere niet.

Bij mij heeft het geholpen.

Voor mannen wellicht enorm gay;) maar masker dat zink bevat werkt ook als een tierelier. Gewoon als je chick er niet is op kwakken ( of haar erop laten smeren) en laten zitten. Dan afspoelen. Hoeft nieteens op gehele huid maar desnoods alleen op de onzuivere delen.

Vriendin had tijd geleden ook ontzettend last van puistjes op bovenkant hoofd. Had haar eens aangeraden om zink tabletten te nemen. 2 weken later zijn ze al zo goed als weg. Ik niet zeggen dat het een wondermiddel is aangezien er nog heel wat factoren een rol kunnen spelen zoals scrubben, wat je binnekrijgt van eten en bij vrouwen welk soort pil je neemt. Kan enkel zeggen probeer aantal dingen uit voor de ene werkt het voor de andere niet.

Ik ben niet je vriendin, maar bij mij helpt zinc ook zeer goed. Als ik er een week mee gestopt was kwam de acné terug opzetten... Goed spul dus :p

Zink helpt heel goed om je huid te herstellen. Maar áls het je al helpt tegen acne, pak je dan het gevolg aan, en niet de oorzaak. Er zijn 101 triggers bij acne, je hebt er veel meer aan als je uitzoekt wat er bij jou voor zorgt

Terug
Naar boven