XXL Nutrition

Acne in nakuur???

MeatBones

Dutch Bodybuilder
Waardering
29
Lengte
1m85
Massa
117kg
Vetpercentage
12%
Heb vier weken geleden mijn laatste inject gehad van een 8 weekse kuur test e.
Nu ben ik na 2 weken begonnen met nakuur Nolvadex 20 ed.

Wel nu heb ik dus last van erg opkomende acne (dikke onderhuidse k*t bulten :()
Dit alles begon 2 dagen geleden ineens :(.

Tijdens kuur nergens last van afgezien van een vette huid.

Iemand enig idee of dit met de Nolva te maken kan hebben???

Is je hormoonhuishouding die wat onregeld is.

Zou het gewoon ff afwachten, zal normaal wel beteren.

Kan wel half jaar duren voordat je er weer helemaal vanaf bent.

• Topic Starter Topic Starter
Kan wel half jaar duren voordat je er weer helemaal vanaf bent.

Als je verder niks zinnigs te melden heb, zeg dan niks oelewapper!

Was meer de vraag of dit met de Nolva te maken kan hebben.

(het zijn trouwens maar 3 puisten, dus jammer voor jou dat het niet zo erg is :P:P)

Nou bij mij begind het ook in de nakuur en dat heeft idd niks met nolva te maken.

Had nooit acne en na de kuur tot bijna een half jaar last van gehad.
Hoop voor je dat het bij 3 blijft :D

Nou bij mij begind het ook in de nakuur en dat heeft idd niks met nolva te maken.

Had nooit acne en na de kuur tot bijna een half jaar last van gehad.
Hoop voor je dat het bij 3 blijft :D

Hoop ik ook, maar volgens mij heeft het wel degelijk met nolva te maken aangezien nolva je oestrogeen blokt, en nu na 4 weken komt mijn eigen test weer op gang en heb ik dus teveel test in me bloed en te weinig oestrogeen, ofterwijl een schommeling en daar kun je acne van krijgen (hormonale schommelingen) .

Was maar een heel licht kuurtje met 250 mg test e voor 8 weken, en daar herstel je zeer snel van, dus kan wel degelijk te maken hebben met Nolva die de oestrogeen blokt en er zo dus een overschot aan testosteron is.

Net als vrouwen de pil slikken gaat de acne weg doordat testosteron geblokkeerd word ;).

Vooral de ratio androgeen : oestrogeen is belangrijk.

Hoop ik ook, maar volgens mij heeft het wel degelijk met nolva te maken aangezien nolva je oestrogeen blokt, en nu na 4 weken komt mijn eigen test weer op gang en heb ik dus teveel test in me bloed en te weinig oestrogeen, ofterwijl een schommeling en daar kun je acne van krijgen (hormonale schommelingen) .

Was maar een heel licht kuurtje met 250 mg test e voor 8 weken, en daar herstel je zeer snel van, dus kan wel degelijk te maken hebben met Nolva die de oestrogeen blokt en er zo dus een overschot aan testosteron is.

Net als vrouwen de pil slikken gaat de acne weg doordat testosteron geblokkeerd word ;).

In-direct komt het mede door de nolva omdat die er inderdaad voor zorgt dat je oestrogeen zakt en je testosteron zakt doordat je stopt dus flinke schommelingen ja.

Maar de stof zelf veroorzaakt geen puisten.

In-direct komt het mede door de nolva omdat die er inderdaad voor zorgt dat je oestrogeen zakt en je testosteron zakt doordat je stopt dus flinke schommelingen ja.

Maar de stof zelf veroorzaakt geen puisten.

Testosteron kan niet, die start vrijwel direct op vooral na zo'n korte kuur.

Heb ook totaal geen libido problemen, of problemen met kleine testikels ed.

Vooral een teveel aan androgenen en een tekort aan oestrogenen kan acne veroorzaken ;), andersom niet, teveel oestrogeen zorgt juist voor een mooie vetloze huid :D.

Dus komt die acne wel degelijk door de Nolva, doordat mijn hypo merkt dat er geen oestrogeen is en dus aanzet tot test aanmaak (test van mijn kuur is allang weg test e heeft 2 weken actief leven daarna is het weg, alleen metabolieten kunnen aangetoond worden in urine),
waardoor er dus teveel testosteron ontstaat in mijn bloed wat door de Nolva niet omgezet kan worden naar oestrogeen en zich niet kan hechten aan de receptor.

= acne door schommeling DOOR de Nolva.

Laatst bewerkt:
het scheelt van persoon tot persoon ikzelf zit ook in men NK en heb er ook wat last van maar heb wel 18 weken gekuurd. Aan de nolva ligt het niet als uw lichaam al die weken 5 tot 10 keer zoveel test binnen krijgt of dat het zelf aanmaakt is het wel normaal dat wanneer je dan plots stopt en met nolva nakuurt er wel enkele nevenwerkingen kunnen optreden. gewoon laten voorbij gaan ze gaan vanzelf wel terug weg maar kan wel tot4 maanden duren

OK!

Zojuist 2 uitgeknepen :P:P zat ineens een witte kop in ik drukken voor de spiegel... flats!! zo een straal eruit tegen de spiegel aan :P:P, daarna bloed, maar wat een opluchting zeg, want ze deden echt ****ing pijn :D.

Nu zullen ze sneller herstellen, hopen dat ik er niet teveel krijg, heb ze gelukkig niet op mijn rug.

OK!

Zojuist 2 uitgeknepen :P:P zat ineens een witte kop in ik drukken voor de spiegel... flats!! zo een straal eruit tegen de spiegel aan :P:P, daarna bloed, maar wat een opluchting zeg, want ze deden echt ****ing pijn :D.

Nu zullen ze sneller herstellen, hopen dat ik er niet teveel krijg, heb ze gelukkig niet op mijn rug.
je moet er afblijven ookal doen ze zeer want ze komen dubbel terug geloof mij wat je kan doen is er tandpasta opdoen gene zever dit is geen grap en de dag nadien zijn ze maar al half zo groot meer natuurlijk savonds hé

haha idd k*t dingen zodra je er aan gaat zitten krijg je paar dagen later weer een vriendje erbij, tandpasta werkt bij mij ook goed en benzoylperoxide ook :)

Dus komt die acne wel degelijk door de Nolva, doordat mijn hypo merkt dat er geen oestrogeen is en dus aanzet tot test aanmaak (test van mijn kuur is allang weg test e heeft 2 weken actief leven daarna is het weg, alleen metabolieten kunnen aangetoond worden in urine),
waardoor er dus teveel testosteron ontstaat in mijn bloed wat door de Nolva niet omgezet kan worden naar oestrogeen en zich niet kan hechten aan de receptor.

= acne door schommeling DOOR de Nolva.
Nolva houdt geen aromatisering tegen.

Smeer benzoylperoxide, ben je sneller van die groters af. Heeft wel een blekende werking, dus uitkijken met kleding.

Nolva houdt geen aromatisering tegen.

Smeer benzoylperoxide, ben je sneller van die groters af. Heeft wel een blekende werking, dus uitkijken met kleding.

Of vraag bij je huisarts om een tube Differin. Werkt hetzelfde (althans bij mij) als benzoylperoxide en droogt tenminste goed op en geeft niet af aan je kleding of beddegoed.

Heb hetzelfde gehad.
Niks te zien tijdens de kuur, maar eens 2 weken in de nakuur was t begonnen. Vooral schouders.
Volgens huisarts was dit zeker nog het gevolg van de kuur zelf. Zou zelfs lange tijd erna gevolgen kunnen hebben.
Heeft Roa voorgeschreven en ben er zo volledig vanaf geraakt.

Ps
Bloedwaarden waren uitstekend. Wat erop duidt dat er niets is misgegaan met zowel de kuur zelf als de nakuur.
Kuur was test/ tren, nakuur Nolva

Terug
Naar boven