Fitness Seller

acne vit b5 waar halen

tomweenk

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
68kg
Vetpercentage
6%
Beste lezers
Ik zit nu in me na kuur maar krijg steeds meer last van acne nu schijnt dat vit b5 goed moet helpen maar kan ik dat gewoon in de winkel halen ergens of bij een apotheek in plaats van bestelen ?

tabs? bij de onlineapotheek kun je ze bestellen.

dat is 10 keer zo duur.
stopacne.nl heeft het, bulkpowders.co.uk (com?) heeft het volgens mij ook.

TS kan beter injects nemen met havermout en kip als ik het zo bekijk.

Maar tabs zijn idd een stukje duurder.

welke kuur? Je krijgt acne doordat je hormonen teveel schommelen.
Test e e5d zetten kan bijvoorbeeld al beter zijn ten opzichte van test e e7d zetten.

edit: oeps, over gelezen dat je in de nakuur zit.
zink helpt goed.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
welke kuur? Je krijgt acne doordat je hormonen teveel schommelen.
Test e e5d zetten kan bijvoorbeeld al beter zijn ten opzichte van test e e7d zetten.

Was een test e deca Diana kuur om de 5 dagen zetten maar zit nu in 2e week van me na kuur maar was 3 weken rustiger aan t worden met de acne en nu ineens zit me rug weer vol

---------- Post toegevoegd 14 June 2013 om 18:20 ----------

Ik weet de online sites jongens maar wil t graag in apotheek of ergens morgen halen als dat kan maar weet niet of jullie weten waar dat kan ?

Was een test e deca Diana kuur om de 5 dagen zetten maar zit nu in 2e week van me na kuur maar was 3 weken rustiger aan t worden met de acne en nu ineens zit me rug weer vol

Damn, mag ik vragen waarom je aan het kuren bent gegaan? je weegt echt zwaar weinig.

stopacne.nl heb ik de mijne vandaan, 500gram inclusief verzenden voor 28 euro dacht ik.

Zal pas echt werken na 2 weken op 10gram.

---------- Post toegevoegd 14 June 2013 om 18:20 ----------

Ik weet de online sites jongens maar wil t graag in apotheek of ergens morgen halen als dat kan maar weet niet of jullie weten waar dat kan ?

Waarom wil je afgezet worden bij een apotheek? Je kan vit b5 ook bij zaken zoals de tuinen halen, maar ook daar wordt je afgezet.

Die klootzakken van stopacne.nl rekenen 6,75 verzendkosten terwijl je het gewoon in een envolop versturen.

Bulkpowders en myprotein

TS geraakt aan AAS maar niet aan vitamine b5...

of bij de board sponsor
Hier heb ik ze gekocht voor en schappelijke prijs...
snelle levering ook.

Heb je 500 gr voor 74,50. No thx.

Terug
Naar boven