MuscleMeat

Actie ondernemen of niet?

Stefanovic

Advanced Bodybuilder
Waardering
85
Lengte
1m83
Massa
81kg
Vetpercentage
8%
Zit op dit moment in week 8 van:

1-4 40mg Winstrol E/D
1-12 Test E 250mg EW
1-10 Tren E 400mg EW
1-14 HCG 2x 500iu EW
14-17 Nolva 20mg + Aromasin 20mg ED

Ik doe elke dag als ik sta te douchen even voelen of ik al vorming van gyno heb (nog nooit gehad overigens). Tot op heden niets gevoeld.

M'n tepels zijn van zichzelf niet gevoelig, komt ook geen vocht uit, alleen als ik er aan zit zijn ze wat gevoelig (nu wat meer omdat ik de hele tijd heb zitten voelen). Maar dat kan (begreep ik) ook door de HCG komen?

Nu heb ik vanochtend weer even gecheckt en wat meer zitten voelen en lichtjes knijpen, en nu lijkt het of ik onder (achter) m'n linkertepel een klein bobbeltje voel. Maar weet nu niet of dit er al zat, spierweefsel is of niet. Rechts voel ik dit niet zo. Het is echt als je met 2 vingers de tepel wat verder beet pakt en dan net iets achter de tepel, dan zit er een klein stukje Misschien zat het er al wel en is het niets, maar heb zeker geen zin in gyno.

Heb Nolva en Aromasin voor de hand (op dit moment). Zal ik actie ondernemen of wachten?

Als je beide armen omhoog doet tot je handen achter het hoofd, zie je dan enig verschil in de speigel tussen beide?

Kan opgezet kliertje zijn. Even aankijken en goed in de gaten houden. Anders kan je altijd kleine dosering nolva nemen. Maar dat je tepel iets gevoeliger is zegt nog niet alles ;)

Heb ik ook, maar ik zie er niks van in de spiegel :)

Nog even aankijken.

ik heb dit ook gehad een keer, toen kwam ik erachter dat ik de dag ervoor me borst had geschoren en me tepels dus een beetje geraakt had, mss kan dat het zijn? ik zeg het maar hé.

Bij tren werkt nolva toch juist averechts?

niet averechts maar hij bedoelt prolactine gyno.
"Prolactinegyno" zou alleen moeten kunnen optreden in de vorm van lactatie, als je begint met tren terwijl je je oestrogeen van hoog naar laag brengt. Bijv van een hoge dosis test + deca naar lage dosis test + tren.

Je zit er als een paranoia aan te voelen de heletijd, dan ga je vanzelf wat voelen ja.

Of laat je huisarts voelen. Die kan je beter vertellen of er iets zit of niet.

Zou vast gaan vragen bij je dealer of die letro/fermana op voorraad heeft?
Dat moet je namelijk tegen tren gyno nemen mocht het nodig wezen.

Ik zou aromasin trouwens uit je nakuur gooien, nergens voor nodig.

• Topic Starter Topic Starter
Als je beide armen omhoog doet tot je handen achter het hoofd, zie je dan enig verschil in de speigel tussen beide?

Nee niets...

---------- Toegevoegd om 19:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:09 ----------

Ok ga ik dat doen, heb nu ik er de hele dag niet heb aangezeten geen last van verder. Als ik er aan zit zijn ze nog steeds wel gevoelig.

---------- Toegevoegd om 19:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:10 ----------

Je zit er als een paranoia aan te voelen de heletijd, dan ga je vanzelf wat voelen ja.

Nee niet echt paranoia hoor, gewoon preventief zo nu en dan.

In. niet gewoon puffy?

Terug
Naar boven