MuscleMeat

Ad Aware

Worf

Oldskool member
Elite Member
Waardering
85
Ik gebruik Ad Aware voor het deleten van spyware, maar nu steeds na de scan als ik het wil verwijderen dan begint hij met verwijderen en vervolgens reageert hij niet meer. Vrij irritant want de spyware blijft wel staan. Iemand die weet wat het is, of nog andere tips voor goede gratis spyware verwijdering?

Kijk eens in de taskmanager of je die spyware processen met de hand kan killen, als je ze kan herkennen, en probeer dan eens opnieuw?

Waarschijnlijk te veel koekies, heb zelf dat probleem ook aande hand :mad:

trouwens, ik dacht niet dat ad aware spyware verwijderd

ik laat het voor mij doen door: http://www.hitmanpro.nl/

en laat verder altijd microsoft meehelpen: [Link niet meer beschikbaar]

oja beide gratis :)

Die van Microsoft is super :thumb:

Hitman Pro is levensgevaarlijk want die delete automatisch álles dus ook registry entries die HIJ aanziet voor spyware maar die broodnodig zijn om programma's als Flashget te laten functioneren. Vertrouw dus nooit op Hitman Pro want dan kun je meteen een system restore doen.
Het Microsoft programma vraagt je na een scan wat er weg kan en wat er 'ignored' kan worden. Véél beter. Die i.c.m. Spybot is een goed combo.

Adaware loopt nogal eens vast omdat het proces van de spyware actief is.
Spybot heeft daar een oplossing voor door het bij eerstvolgende reboot te pakken!

ik laat elke nacht (pc staat altijd aan) dat tooltje van Microsoft scannen. heb nooit last van spyware.

Terug
Naar boven