XXL Nutrition

Ad Blocker Youtube

Stephen Graham

.
Elite Member
15 jaar lid
50.000 berichten 10.000 likes 10.000 berichten
Waardering
22.094
Misschien stomme vraag :o Maar is er een programmaatje of link waardoor je niet meer die irritante advertenties krijgt in het begin bij een youtube filmpje?

Alvast bedankt!

adblock op google chrome, gewoon een addon ;)

Laatst bewerkt:
met chrome adblock blijf ik wel de ads in die filmpjes op youtube krijgen, dus niet die ervoor maar die reclame erdoor heen.

is dat normaal? had ik met firefox adblock niet.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt Jongens :D

Ik gebruik TubeStop voor Firefox. Zorgt ervoor dat Youtube filmpjes niet meer automatisch starten op een website, maar je krijgt dan ook geen reclame meer.

adblock plus voor firefox. Houdt zowat alles tegen.

Ik heb ook nog een vraag over youtube. Ik kan sinds gisteren geen filmpjes meer afspelen:S Ik heb gister wel m'n pc gecleand maar ik zou niet weten wat ik dan verwijderd zou moeten hebben. Als ik een youtube filmpje open krijg ik gewoon een zwart scherm.. Ik gebruik Chrome dus het kan niet aan de flash player liggen.. Iemand?

your welcome :cool:

Ik heb ook nog een vraag over youtube. Ik kan sinds gisteren geen filmpjes meer afspelen:S Ik heb gister wel m'n pc gecleand maar ik zou niet weten wat ik dan verwijderd zou moeten hebben. Als ik een youtube filmpje open krijg ik gewoon een zwart scherm.. Ik gebruik Chrome dus het kan niet aan de flash player liggen.. Iemand?

doet hij het wel met andere browsers?
zo ja, verwijder ff geschiedenis, cache en cookies; misschien dat dat helpt

N-I-C-E. Ergerde me er al aardig aan. F5 werkte eerst nog wel, maar nu helaas niet meer!

Terug
Naar boven