XXL Nutrition

Verkocht Adidas adipower olympische squat schoenen + dealift sokken

karatedude89

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
230
Lengte
1m85
Massa
83kg
Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
bump

Richtprijs?

Vallen deze eerder klein of eerder groot uit?

mvg

richtprijs is ongveer 2/3 van de nieuwprijs.

ik vind draag dezelfde maat als mijn gewone scoenen. dus ik vind ze vrij ''normaal" vallen

ja oke, met die black friday sale. maar dat is als het goed is morgen afgelopen. dan wacht ik toch gewoon even een dag :)

de schoenen en sokken mogen weg voor 130 euro (inclusief verzenden)

de schoenen en sokken mogen weg voor 130 euro (inclusief verzenden)
Het blijven hoe dan ook 2e handse schoenen. Men koopt liever nieuw dan gedragen schoenen. Wil je dus je schoenen verkopen, dan mag er toch wel meer verschil jn prijs zitten dan dat je nu vraagt.. Verschil in prijs weegt niet op tegen het feit dat uw voeten er al in hebben gezegen, imo.

Het blijven hoe dan ook 2e handse schoenen. Men koopt liever nieuw dan gedragen schoenen. Wil je dus je schoenen verkopen, dan mag er toch wel meer verschil jn prijs zitten dan dat je nu vraagt.. Verschil in prijs weegt niet op tegen het feit dat uw voeten er al in hebben gezegen, imo.
ik heb nu een bod van 110 euro inclusief verzenden op alleen de schoenen. ik verkoop liever alles tegelijk, maar als dat niet lukt verkoop de schoenen gewoon los.

schoenen en sokken gereserveerd/ zo goed als verkocht

schoenen officieel verkocht! ben het trouwens niet eens met wat jij zij over mijn vraagprijs. dat is net zoiets als: ik heb alleen sex met meisjes die nog maagd zijn want er heeft al een penis in gezeten....

schoenen officieel verkocht! ben het trouwens niet eens met wat jij zij over mijn vraagprijs. dat is net zoiets als: ik heb alleen sex met meisjes die nog maagd zijn want er heeft al een penis in gezeten....
Wat een vergelijking...
Niet als de flamoes naar zweetvoeten ruikt nee...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven