AndroidHealthClinic

Adidas ironworks

Imlegit

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m94
Massa
84kg
Weet iemand van jullie misschien waar ik de adidas ironworks gewichthefschoenen kan bestellen?? Een betrouwbare site ofzo want ik kan bijna niks vinden op google. En ik neem aan dat er geen nederlandse websites zijn die deze schoenen online verkopen?

Je kan ook bij www.sportquest.nl Do-Win gewichthefschoenen bestellen, ik heb zelf Adidas, maar mijn vriendin en wat vrienden dragen Do-Win en die zijn erg tevreden (kosten nog geen 100 euro, geloof ik).

:)

Laatst bewerkt:
Adidas is zelfde maat als Adidas sportschoen

holy shit, de nieuwe adipowers voor 155 euro! thx voor de link Bart!

Iemand een idee waar er een winkel is om te passen?
Liefst belgie...

Want zelfde maat nemen als sportschoenen is altijd gevaarlijk vind ik.

---------- Post toegevoegd Fri 31 Aug 2012 om 22:24 ----------

holy shit, de nieuwe adipowers voor 155 euro! thx voor de link Bart!

Zien er echt sweet uit man !

no way in hel dat je een winkel zult vinden, zelfs in heel de staat california was er geen enkele winkel die ze had, enkel online

het is exact dezelfde maat als adidas sportschoenen. ik denk dat ik 15 paar adidas schoenen heb gehad en allemaal dezelfde maat

Iemand een idee waar er een winkel is om te passen?
Liefst belgie...

ik kan je wel zeggen, ik heb de adipowers nu zelf gekocht en ze passen mij perfect, en ik heb echt pannenkoeken van voeten, en nauwheid is het enige waar je je zorgen over moest maken volgens de reviews, dus als ik erin pas past iedereen erin,

gewoon je sportschoenmaat dus (42.5 voor mij)

ik kan je wel zeggen, ik heb de adipowers nu zelf gekocht en ze passen mij perfect, en ik heb echt pannenkoeken van voeten, en nauwheid is het enige waar je je zorgen over moest maken volgens de reviews, dus als ik erin pas past iedereen erin,

gewoon je sportschoenmaat dus (42.5 voor mij)

Dan ga ik eens een sportschoen van Adidas passen en dan ze online bestellen.

Alleen nog twijfelen tss de 2012 (zien er te gelikt uit) of de ironworks...

Moet je als referentie de uk of USA maat nemen?

Terug
Naar boven