AndroidHealthClinic

ADO Den haag Seizoen 2010/2011 Topic

oneeyedsharky

Dutch Bodybuilder
Waardering
32
Lengte
1m90
Massa
87kg
Vetpercentage
15%
Huppa onze FC gaat lekker dit seizoen.

Het seizoen wordt steeds maar mooier voor ADO Den Haag.
Na 020 ook PSV verslagen dit seizoen!
Nu 5e plek we gaan zo door en Europa in!

Mijn weekend kan niet meer stukken,

Je krijgt de groeten uit Den haag k*t!

Ciao Ciao

Nu nog even een revanche op Feyenoord! :D

gaat idd lastig worden voor feyenoord :(
ach ja alle hoop is gevestigd op Ryo ;)

• Topic Starter Topic Starter
toch goed gekomen, wat een spannende wedstrijd was dat zeg!

deze mag wel omhoog na vandaag :D

ADO Den Haag speelt lekker dit seizoen ik gun ze het wel.

Heerlijke overwinning, verder zeg ik niks haha

Uitzonderlijk seizoen, dat evenaar je niet snel meer waarschijnlijk. Top 5 handhaven is gewoon haalbaar en top 8 is eigenlijk wel zeker nu. Nog wel tegen AZ en Twente, maar dat hoeft niet uit te lopen op een verliespartij.

Ik ben benieuwd hoeveel wedstrijden schorsing Lex Immers krijgt.

wel kinderachtig dat ze gelijk weer over ado negatief in het nieuws willen zetten.
En stom dat er zo'n filmpje op youtube wordt gezet door de supporters...

Van Vi.nl

'Iedereen in en rond Ajax loopt weg met de geuzennaam van Joden. Als ik zing We gaan op Jodenjacht doel ik erop dat we Ajax willen verslaan. Niets meer en niets minder. Ik heb het dus helemaal niet over een bevolkingsgroep.'

'Ik heb voor de camera's ook niet lopen provoceren', legt Immers verder uit. 'Vervolgens heb ik dat afgesloten en ben ik met de eigen fans een feestje gaan vieren. Er werd van alles gezongen, waarbij ik niet klakkeloos mee liep te schreeuwen. Agressieve teksten heb ik genegeerd, maar de leus We gaan op Jodenjacht leek mij onschuldig.

Wat een idioot zeg. Na zijn liedje heeft hij het nog over "Jodensterren" en "kankerajacied". En dan zeggen dat hij het niet over een volk heeft en geen agressieve teksten heeft gebruikt. Hij is nog dommer dan ik dacht, en ik schatte hem al erg laag in.

Van Vi.nl

Wat een idioot zeg. Na zijn liedje heeft hij het nog over "Jodensterren" en "kankerajacied". En dan zeggen dat hij het niet over een volk heeft en geen agressieve teksten heeft gebruikt. Hij is nog dommer dan ik dacht, en ik schatte hem al erg laag in.

Dat hele zooitje spoort niet. Denkt dat al die supporters die in dat filmpje te zien waren bij elkaar opgeteld nog niet aan het IQ van een krielkip raken.

Waar is Roy Keane als je hem nodig hebt? Denk dat het Immers zijn laatste wedstrijd zou zijn als hij Keane zou tegenkomen:roflol:

lekker!

wel kinderachtig dat ze gelijk weer over ado negatief in het nieuws willen zetten.
En stom dat er zo'n filmpje op youtube wordt gezet door de supporters...

Wat verwacht je dan van het verrekte dodo volk hier in den haag. Zijn een stel mong*len 1ste klas!

thank you komt wel goed hoop ik!

enige voordeel aan het verlies is dat Twente hopelijk kampioen wordt en niet 020.

Terug
Naar boven