MuscleMeat

Adrenaline kick

markofwat

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
91kg
Heyy

Elke keer als ik een PR poging ga doen met bijv. squat of deadlift/ bench

Dan krijg ik een beetje angst gevoel en kippevel en volgend een adrenaline rush.:eek:

Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben?

Heb je er last van? Ik denk dat iedereen het wel een beetje heeft bij zware gewichten, is denk ik alleen maar positief hè.

Zolang je het maar niet op een lopen zet in adrenaline rush ^^

Dat zijn de lekkerste trainingen.

Bijv. bij squatten. Je zit gehurkt onderaan en je hebt opeens door dat je het niet gaat redden. Dan voel je je heel ongemakkelijk en paniekerig en opeens besef je dat je toch omhoog moet komen en dan schreeuw je het uit en tegelijkertijd voel je je hele lichaam zich aanspannen om toch dat gewicht met wilskracht omhoog te krijgen want je bent een eigenwijze mother****er!

Nadat je het gewicht in het rack hebt liggen en je zit hijgend en agressief op een bankje denk je bij jezelf, **** yeah!

Ik kan gedurende mijn hele workout high zijn. Ik gebruik voornamelijk toestellen. Als ik opsta van een toestel na mijn laatste set, zie ik dubbel. Dat is van de pijn die ik steeds meer lekker vindt. Strange. Ik heb ook angst voor toestellen. Oefeningen die moeilijk zijn die pak ik halverwege mijn workout als mijn hele lichaam warm is. Als ik hem heb gehad, voel ik mij super. Ik heb een paar dagen niet getraind en ik mis het.

dat zijn de lekkerste trainingen.

Bijv. Bij squatten. Je zit gehurkt onderaan en je hebt opeens door dat je het niet gaat redden. Dan voel je je heel ongemakkelijk en paniekerig en opeens besef je dat je toch omhoog moet komen en dan schreeuw je het uit en tegelijkertijd voel je je hele lichaam zich aanspannen om toch dat gewicht met wilskracht omhoog te krijgen want je bent een eigenwijze mother****er!

Nadat je het gewicht in het rack hebt liggen en je zit hijgend en agressief op een bankje denk je bij jezelf, **** yeah!

+1

Juist lekker inderdaad. En als je dan naar huis gaat, heb je het gevoel dat je een wedstrijd gewonnen hebt.

• Topic Starter Topic Starter
haha ik heb er geen last van maar de eerste keer dat ik dat gevoel kreeg voelde ik me er een beetje ongemakkelijk bij. hahaha

Dat zijn de beste trainingen. Het beste kun je wel zorgen voor een spotter of een rek die het gewicht op kan vangen mocht je het toch niet halen, maar in bijna alle gevallen zul je die herhaling wel halen (mits je je grenzen een beetje kent natuurlijk)!

Als ik een training niet tot het gaatje ben gegaan, voelt het alsof ik verloren heb.

Volgens mij proberen veel atleten het bij PR pogingen of zware trainingen, juist zelf op te roepen.
Zwaar ademen, focussen, jezelf boos maken.. ik zie veel PR atleten ook wel eens aan een goedje in een jerry can ruiken (zou dat ammoniak zijn?!). En dan dat gewicht omhoog gooien/duwen/trekken.

Ik probeer het zelf ook te doen tijdens PR pogingen of als ik in het laatste setje alles eruit wil knijpen.

Ik heb dan meestal zware metal of iets dergelijks uit me oordopjes knallen (normaal luister ik het nooit). Dan voel je je al wat meer in hardcore mode, dan voel je ook nog het zweet over je voorhoofd druipen terwijl je leunt op de stang met zware platen erop die je straks even gaat ramme. Lekker gevoel is dat :p

Terug
Naar boven