AndroidHealthClinic

AdSense

Geloof het niet. Alleen als je echt iets hebt geproduceerd wat van jezelf is. Muziekmateriaal van anderen > account wipe
videomateriaal van anderen > account wipe.

Alleen als je bereid bent serieus tijd te investeren in het leren bouwen van websites, het optimaliseren hiervan voor de zoekmachine(s) en je in staat bent goed te schrijven is er wat mee te verdienen. Youtube wordt pas een beetje interessant (beetje) als je partner bent, door de selectie komt, geen copyrights, 1000% eigen materiaal en van jezelf, meerdere uploads per week hebt, veel views, veel abbonnees dus dat is niet makkelijk.

1000 views brengt ongeveer 50 cent op. Dus stel je YouTube video's worden een geweldige hit en je krijgt een miljoen views per week dan krijg je nog maar iets van 500e/week, max.

• Like
Waarderingen: AriG
  • Topic Starter Topic Starter
Bedankt

bump,

maar alles is toch meegenomen ofniet ? ik bedoel je verliest er toch niks mee om dit voor youtube vids in te schakelen ?

• Topic Starter Topic Starter
bump,

maar alles is toch meegenomen ofniet ? ik bedoel je verliest er toch niks mee om dit voor youtube vids in te schakelen ?

Nee, maar moet wel eigen productie zijn. En pas bij 100 k views kan het interessant worden. Bedenk maar een viewtrekker zou ik zeggen.

Terug
Naar boven