Fitness Seller

Afkickkliniek voor gamers in trek.

jay_c

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Het lijkt onschuldig maar het kan net zo verslavend zijn als drugs of alcohol: computerspelletjes.
Met name nieuwe 'online-games' zijn zo verslavend dat een Amsterdamse ontwenningskliniek verstokte gamers sinds afgelopen week helpt afkicken. Volgens de instelling stromen de aanmeldingen uit de hele wereld binnen.

Bron: http://www.novatv.nl/

link voor fragment : http://www.novatv.nl/index.cfm?ln=n...portage_id=4507&CFID=8912523&CFTOKEN=37782349
---------------------------------------------------------------------

Jaja... ben zelf flink verslaafd geweest aan gamen. Herken alles wat die jongens zeggen alleen was het voor mij niet zo erg dat ik 20uur per dag gamede.. Ik ging wel naar school maar het was toch snel al zo'n uurtje of 7 op een gewone dag dan. Verder werkte ik veel op zaterdag dus ook niet erg veel tijd over verder. Mijn moeder zeurde altijd dat ik teveel gamede maar ik
vond het wel meevallen;). Na een poosje viel mijn internet uit.. waardoor ik veel tijd overhield (ga maar na) en dus ben ik gaan fitnessen. Daarna weer verslaafd totdat het vanzelf ophield:) dus LUCKY ME:P ik haat gamen nu want vind het maar nutteloze bezigheid . Maar ik kan deze gasjes redelijk goed volgen:)...
Zijn hier nog echte game-junks op dit forum?

Campzone van Hiekie komt ook langs:roflol:

Hmm ik speelde vroeger ook veel games ( counterstrike ) clan's etc. Nu is dat een stuk minder. Gewoon af en toe een wartje spelen met me clan.

Kzal mijn vrouw inschrijven:D

Vroeger speelde ik ook dagenlang counterstrike. Super spel was dat. Helemaal verslaafd. Speel nu nooit meer spellen, omdat ik bang ben weer verslaafd te raken ;) Toch mis ik het wel.

• Topic Starter Topic Starter
jody zei:

IS dit serieus? gezellige avondjes dan;) of is ze gaan gamen omdat jij elke avond voluit aan het trainen ben;)

RickN zei:
Vroeger speelde ik ook dagenlang counterstrike. Super spel was dat. Helemaal verslaafd. Speel nu nooit meer spellen, omdat ik bang ben weer verslaafd te raken ;) Toch mis ik het wel.

Ja dat heb ik dus niet. Ik heb tactical ops gedaan (ken je dat?) ook heel kort rogue spear. Gelukkig niet meer verslaafd . Maat van mij wel.
Het is met hem zo erg.... zijn vriendin vraagt oftie meekomt , zegtie neej even verder spelen (WORLD OF WARCRAFT:eek:) en na halfuurtje is hij helemaal vertrokken in dat spel:)

World of warcraft is vanuit de makers gezien een spel waar je stil van word zo goed is deze ontworpen/bedacht. Als je het filmpje bekeken hebt snap je waarom.

al die mmorpgs zijn levenskillers, erg vreselijk

ik speel een uurtje of 8/9 counterstrike, erg leuk

Terug
Naar boven