- Waardering
- 127
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
Nou vanavond had ik de documentaire Fahrenheit 9/11 van Michael Moore gezien.
Ik vond het een goede en interessante documentaire. Er werden onderwerpen behandeld die ik eigenlijk niet wist, zoals bijv de saudi's die een aandeel van 6/7 % hadden in de amerikaanse markt en de amerikaanse bedrijven die een flink aandeel hadden m.b.t. de oorlog in Irak (maar ja logisch natuurlijk als je een beetje nadenkt).
maar dit ff terzijde, ik moet echt ff iets kwijt. Elke keer als Bush aan het woord kwam, begonnen mijn handen zo te jeuken, t*ring zeg, wat is hij een K.t mong**l. Zo van die domme antwoorden en soms weet die man niet eens waar hij het over heeft (hoe makkelijk kan je president worden tegenwoordig
). voorbeeld; hij kwam met een of andere speech en sloot hem af met een oud gezegde. Volgens mij wist hij halverwege niet meer hoe dat gezegde ging, je zag hem nadenken en op een gegeven moment lulde hij zich gewoon vast hahahaha, loser.
Wat ook grappig was, was op het einde, dat Michael Moore aan congresleden vroeg (of wilde vragen), of zij hen eigen zoon ook naar de oorlog in Irak wilden sturen? haha je had ze moeten zien, ze wisten niet hoe snel zij zich uit de voeten moesten maken (stelletje sukkels).
Iig ik moest dit dus ff kwijt, misschien voor jullie overbodige info, maar ja boeiend, want het knaagde aan me.
ps. de nederlandse regering vind ik ook een stel kontenlikkers, maar dat wisten jullie waarschijnlijk al hehe
Wil je toch hier iets over kwijt, share it...
Ik vond het een goede en interessante documentaire. Er werden onderwerpen behandeld die ik eigenlijk niet wist, zoals bijv de saudi's die een aandeel van 6/7 % hadden in de amerikaanse markt en de amerikaanse bedrijven die een flink aandeel hadden m.b.t. de oorlog in Irak (maar ja logisch natuurlijk als je een beetje nadenkt).
maar dit ff terzijde, ik moet echt ff iets kwijt. Elke keer als Bush aan het woord kwam, begonnen mijn handen zo te jeuken, t*ring zeg, wat is hij een K.t mong**l. Zo van die domme antwoorden en soms weet die man niet eens waar hij het over heeft (hoe makkelijk kan je president worden tegenwoordig
). voorbeeld; hij kwam met een of andere speech en sloot hem af met een oud gezegde. Volgens mij wist hij halverwege niet meer hoe dat gezegde ging, je zag hem nadenken en op een gegeven moment lulde hij zich gewoon vast hahahaha, loser. Wat ook grappig was, was op het einde, dat Michael Moore aan congresleden vroeg (of wilde vragen), of zij hen eigen zoon ook naar de oorlog in Irak wilden sturen? haha je had ze moeten zien, ze wisten niet hoe snel zij zich uit de voeten moesten maken (stelletje sukkels).
Iig ik moest dit dus ff kwijt, misschien voor jullie overbodige info, maar ja boeiend, want het knaagde aan me.
ps. de nederlandse regering vind ik ook een stel kontenlikkers, maar dat wisten jullie waarschijnlijk al hehe
Wil je toch hier iets over kwijt, share it...

"Fool me once... ehhh shame on me" -stilte- "but you can fool a man twice you see". Tuurlijk malle, "Fool me once, shame on you... fool me twice, shame on me"