Fitness Seller

afschuw Bush na het zien van fahrenheit 9/11 is vergroot!!!

Clein

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
127
Lengte
1m50
Massa
150kg
Vetpercentage
Nou vanavond had ik de documentaire Fahrenheit 9/11 van Michael Moore gezien.
Ik vond het een goede en interessante documentaire. Er werden onderwerpen behandeld die ik eigenlijk niet wist, zoals bijv de saudi's die een aandeel van 6/7 % hadden in de amerikaanse markt en de amerikaanse bedrijven die een flink aandeel hadden m.b.t. de oorlog in Irak (maar ja logisch natuurlijk als je een beetje nadenkt).

maar dit ff terzijde, ik moet echt ff iets kwijt. Elke keer als Bush aan het woord kwam, begonnen mijn handen zo te jeuken, t*ring zeg, wat is hij een K.t mong**l. Zo van die domme antwoorden en soms weet die man niet eens waar hij het over heeft (hoe makkelijk kan je president worden tegenwoordig??? ). voorbeeld; hij kwam met een of andere speech en sloot hem af met een oud gezegde. Volgens mij wist hij halverwege niet meer hoe dat gezegde ging, je zag hem nadenken en op een gegeven moment lulde hij zich gewoon vast hahahaha, loser.

Wat ook grappig was, was op het einde, dat Michael Moore aan congresleden vroeg (of wilde vragen), of zij hen eigen zoon ook naar de oorlog in Irak wilden sturen? haha je had ze moeten zien, ze wisten niet hoe snel zij zich uit de voeten moesten maken (stelletje sukkels).

Iig ik moest dit dus ff kwijt, misschien voor jullie overbodige info, maar ja boeiend, want het knaagde aan me.

ps. de nederlandse regering vind ik ook een stel kontenlikkers, maar dat wisten jullie waarschijnlijk al hehe;)

Wil je toch hier iets over kwijt, share it...:)

bushbashen is soo 2002

Michael Moore geeft een heel eenzijdig beeld, hoewel hij dingen terecht aan de kaak stelt.

Yep, tis net zo'n k*t mong**l als Michael Moore.

Bush zou toch een iq van 120 -140 moeten hebben volgens bepaalde psychologen :s

Tsja.. heb ook wat van zijn boeken gelezen en "Stupid Withe Men" was vrij identiek aan die docu die ik overigens hier op DVD heb (al heel erg lang) en heb hem nog niet eens uitgekeken.. vond hem eigenlijk in de herhaling vallen in wat ie in zijn boeken schrijft... en natuurlijk heeft hij op heel veel punten gelijk (anders zou ie er ook niet ongestraft mee wegkomen) maar het blijft natuurlijk altijd ZIJN visie van het verhaal en wanneer je dingen op bepaalde manier presenteerd in de media dan kan je bepaalde beeldvorming maken die niet helemaal op de waarheid berusten zonder dat je eigenlijk dingen verdraaid.. het gaat puur om hoe je dingen neerzet. Ik vind Bush een dweil van de eerste orde, zijn IQ en zijn motieven en beweegredenen daar laat ik me niet eens over uit maar ga ook niet zomaar dingen aannemen van iemand omdat het "in mijn straatje" past. Dit soort dingen zijn heel moeilijk en face it .. de echte waarheid zul je nooit weten... moeilijk.. en om eerlijk te zijn.. heb ik niet eens tijd om me met dat soort dingen bezig te houden...

Ik houd het een beetje in het midden.. al blijf ik Bush zwaar retarded vinden... maar goed.. wat is mijn mening in deze harde en onrechtvaardige maatschappij/wereldje... en als je heel eerlijk bent zal je ook wel zien dat Michael Moore ook maar een populist is.. zoals zovelen die op media aandacht kicken.

propaganda jongens, is nooit objectief.

Je kan zeggen wat je wil, maar Bush is niet de juiste man op die plek. Als er zo veel belangen verstrengelingen zijn dan kan het toch nooit werken?!

Tuurlijk geeft Moore een iet wat eenzijdig beeld, maar hij haalt ook heel veel goede punten aan.

Trouwens als je niet eens een beetje normaal uit je spreekwoorden kan komen dan mag je toch helemaal geen president worden :D "Fool me once... ehhh shame on me" -stilte- "but you can fool a man twice you see". Tuurlijk malle, "Fool me once, shame on you... fool me twice, shame on me"

Eenzijdig maar goede dingen komen aan het licht... Had die docu al eens gezien, maar het blijft me allemaal verbazen :rolleyes:

hoelaat is het erop???

Idd geeft die Moore alleen zijn visie van het verhaal..

Ik vind bush ook een clown van de eerste orde hoor, maar hij is en blijft wel president daar (voorlopig)
Het zijn allemaal van die fase's in het hele verhaal, toen Saddam werd gepakt kon bush niet meer stuk maar de oorlog in Irak oei oei oei...
Zonder die oorlog was Saddam nooit gepakt maar zover reikt het denkvermogen van de meeste mensen niet.
Ik geloof er ook geen snars van dat een of andere geheime dienst die torens laten springen heeft...
Je gaat toch niet je eigen nationaal erfgoed opblazen kom nou, allemaal propaganda en het amerikaanse volk is zo dom dat ze er in trappen..

Ook dat mensen vallen over het feit dat het Amerikaanse congres hun eigen kinderen niet naar Irak zouden willen sturen is zo overtrokken...
Denk je dat Balkenende of Kamp hun kinderen naar Afganistan zouden willen zien vertekken?

Zo zit de maatschappei gewoon in elkaar, hun regeren het land en degenen die ervoor gekozen hebben om militair te worden gaan naar de oorlogsgebieden...

Ieder zijn vak toch...

Niet veel waarschijnlijk want in het betreffende stukje bleek dat dit de op één na laagste score is onder Amerikaanse presidenten..

Niet dat ik veel waarde hecht aan dergelijke berichten en IQ testen over het algemeen, vooral niet als er niet eens een test heeft plaatsgevonden maar het een en ander gebasseerd is op waarnemingen.

ik heb gister alleen maar shit gezien over 9/11 .. het zou door de amerikanen zelf gedaan zijn dit en dat..

Mensen denken dat het de waarheid is dat de staat erachter zit, dus vinden ze 'bewijs' dat de staat erachter zit. Zoek en gij zult vinden ;)

ik weet niet wat ik moet geloven en heb dan ook besloten om niemand te geloven. Er zijn wat gebouwen ingestort, er zijn mensen doodgegaan, er waren vliegtuigen bij betrokken, dat zijn de feiten waar ik op vertrouw :)

en dat bush een beetje retarded overkomt mag duidelijk zijn..

Mijn handen beginnen te jeuken als ik die vatsige volgevreten rotkop van Michael Moore zie.

Idd, Fahrenheit 9/11 is gekleurd en suggestief.

Moore toont in ieder geval wel overtuigend aan dat Bush ook belangen heeft bij de oorlog in Irak die helemaal niks te maken hebben met de war on terror.

Maar ook zonder Micheal Moor was ik tot de conclusie gekomen dat Bush zijn binnenland beleid asociaal is en zijn buitenland beleid als een olifant in de porceleinkast.

En Bush toont aan hoe weinig een IQ score zegt, want hij heeft van alle presidenten wel het record domme uitsprakken, mislukte grappen en debiele beslissingen.

Terug
Naar boven