XXL Nutrition

Aggressief gedrag in discotheek

Emile

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
2
Toen ik in slowakije was zag ik iets wat me behoorlijk kwaad maakte. Een gozer van de plaatselijke bar dancing gaf zonder een aanleiding een harde klap in het gezicht van zijn vriendin. Na het incident verdween het meisje achter de bar en was behoorlijk overstuur. Ook de andere meiden achter de bar waren doodsbang. Na gesprekken met het personeel bleek dat hij de patser was en dat iedereen voor hem in het broek schijtte. Na het incident deed hij alsof er niks aan de hand was en zat stoer achter de bar. Hij was wel breed maar op dit forum zie ik veel meer bredere gasten. Eigenlijk wilde ik ermee bemoeien maar dat heb ik toch maar niet gedaan. Je weet nooit hoe zo´n iemand naar je reageert, maar blijft toch triest. Vroeg of laat komt zo´n gozer toch de verkeerde persoon tegen en tegen een kogel doe je niks. :mad:

Hebben jullie weleens zoiets meegemaakt in een discotheek of bar-dancing in binnen- of buitenland? Hebben jullie weleens ingegrepen of niet?

Het is verstandig dat je niet ingreep want van dat soort gasten zijn enorme lafbekken. Wat zich dan uit in het feit dat hij nooit een gevecht met zijn blote handen aangaat want daar is hij waarschijnlijk te bang voor.
Ik zou ook niet persoonlijk ingrijpen. Bel de politie, die hebben tenminste een antwoord als zo’n hufter een mes of pistool trekt.

Hoewel je je natuurlijk ook aan zijn sT kan aanpassen door hem bikkelhard met een stuk hout / barkruk / biljartkeu / gebroken fles achten in zijn nek te slaan als ie het niet verwacht.
Maarja, dan ben jij degene die afgevoerd wordt door de politie.

Tja zoiets ik klote om te zien maar ik denk eerlijk gezegt dat je r weinig aan doet. Misschien op het einde van de avond buiten wachten en een kapotte bierfles in zijn reet pompen...?

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben achteraf wel blij dat ik niks heb gedaan. Ik hoorde overigens nu via mijn maat die sinds kort in slowakije woont dat op een avond daarna een politieman ook binnen kwam. Met hem heeft ze uren lopen praten en die patser zat toen behoorlijk te schijten :cool:

Met die politie moet je daar niet in aanraking komen want dat zijn geen lievertjes.

hehe, dat zijn nog van die "ouderwetse" pliesieagentjes :D met van die leren handschoenen en laarzen :D

Rob G zei:
Tja zoiets ik klote om te zien maar ik denk eerlijk gezegt dat je r weinig aan doet. Misschien op het einde van de avond buiten wachten en een kapotte bierfles in zijn reet pompen...?

Ja dan ben je held :rolleyes:

HMwa.. beetje oppervlakkige gedachte Rob. Ligt aan de situatie en personen.

Ik heb het zowiezo niet echt op het uitgaansleven.. het is me vaak veelste druk, mensen zijn lastig/dronken, benauwd of zelfs heet binnen,de drugs dat er vaak bij betrokken is, rokerig (erg storend als je zelf niet rookt), vaak te lawaaierig.. echt gesprek kan je niet voeren.., de agressieve sfeer dat er hangt (mede door het bier en het haantjes gedrag van de mannen onderling, waar de vrouwen voor de ammo zorgen door schaars te kleden).

Nee dankjewel :) ik ga liever met me maten en of vriendin een avondje bowlen, uit eten, laserschieten, film kijken (bioscoop) of een dagje uit oid dan dat ik in een discotheek sta :)

Of ik zou ingrijpen hangt helemaal van de situatie af, ken ik de persoon, heeft hij/zij het zelf uitgelokt. Maarja iemand die een vrouw slaat tikt sowieso niet 100% :mad: .

The Rock zei:
hehe, dat zijn nog van die "ouderwetse" pliesieagentjes :D met van die leren handschoenen en laarzen :D

Dat zouden ze hier ook maar weer eens moeten invoeren ;) .

Dansen en losgaan in de discotheek vindt ik geweldig, jammer dat er wel sommigen zijn die idd op narigheid uitzien. Die uit het niets meteen erg aggresief worden.

Terug
Naar boven