XXL Nutrition

Ajax-directeur krijgt stadionverbod van AZ

The Rock

Monstrous Giant
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
234
Lengte
1m94
Massa
118kg
Dat een supporter een stadionverbod krijgt van een voetbalclub is al lang geen uitzondering meer. Maar AZ heeft nu wel een heel bijzonder stadionverbod uitgedeeld. Technisch directeur Martin van Geel van Ajax is namelijk de komende vijf jaar niet meer welkom in het stadion van AZ. Dat schrijft De Telegraaf vandaag.

De Ajax-directeur kreeg het nieuws via een aangetekende brief van AZ-voorzitter Dirk Scheringa. Van Geel laat weten 'met stomheid geslagen' te zijn. "Dit slaat nergens op. Ik wilde vooral de goede dingen van mijn dienstverband in Alkmaar koesteren, maar dit gaat nu wel heel erg ver." Ajax laat op dit moment onderzoeken of AZ dit zomaar kan doen.

Van Geel was tot juli vorig jaar technisch directeur bij AZ. Hij ging daar echter weg omdat hij liever voor Ajax werkte. De manier waarop dat gebeurde zette destijds flink wat kwaad bloed bij AZ.

Bron: Fok.nl
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zijn lekker bezig daar :roflol: Ben zelf een Ajax supporter, maar kan er wel om lachen :D

Haha dit is gewoon humor. Beetje pesterijen onder elkaar.

Haha wat een gefrusteerd ventje moet die Scheringa zijn!

Het zijn vaak de klootzakken die onbeduidende clubs groot maken.

Ik begin die Scheringa steeds meer te mogen, Scheringa is dope

Volgend seizoen is het toch weer degraderen voor AZ.....dus komen ze elkaar toch al niet meet tegen..:o .
Waar maken zich daar in Alkmaar dan druk om...:dunno: .

Voetbal begint meer op bitchfighting te lijken. triest volk

kinderachtig ja

KNVB-directeur Henk Kesler overweegt Dirk Scheringa een landelijk stadionverbod te geven indien hij het stadion verbod van Martin van Geel in Alkmaar niet snel intrekt. De AZ-voorzitter legde de technisch directeur van Ajax dit gisteren een verbod op de komst in de Alkmaarderhout op.

Scheringa wil dat zijn oud-collega de aankomende vijf jaar niet meer wordt toegelaten in hun stadion. “Toen ik van het stadionverbod voor Ajax-topman Martin van Geel bij AZ hoorde, barstte ik in lachen uit en reed bijna de vangrail in. Als deze maatregel voor vijf jaar niet snel wordt teruggedraaid, overwegen wij vanuit de KNVB Scheringa een landelijk stadionverbod op te leggen” aldus Kesler in De Telegraaf.

“En waar Scheringa geen enkele grond heeft om Van Geel te weigeren bij AZ, hebben wij die nu wel. Met zijn handelwijze brengt Scheringa het betaald voetbal direct op ernstige wijze in diskrediet en een stadionverbod kan daarvan het gevolg zijn", sloot de bondsvoorzitter af.

Haha, zou een mooi gevolg zijn...

wat een ongelooflijke mong**l die scheringa

Ajax toch nog 4e :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voetbal moet afgeschaft worden

OUD NIEUWS.

Martin mag gewoon weer naar AZ toe.

Terug
Naar boven