XXL Nutrition

[Album] Paul Oakenfold - A Lively Mind (2006)

Pokey

Cool Novice
Waardering
0
Voor de liefhebbers is hier een lekker dancealbum;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tracklist:
1. Faster Kill Pussycat - (with Brittany Murphy)
2. No Compromise - (with Spitfire)
3. Sex 'N' Money - (with Pharrell Williams)
4. Switch On - (with Ryan Tedder)
5. Amsterdam
6. Set It Off - (with Grandmaster Flash)
7. Way I Feel, The - (with Ryan Tedder)
8. Praise The Lord
9. Save The Last Trance For Me
10. Not Over - (with Ryan Tedder)
11. Vulnerable - (with Bad Apple)
12. Feed Your Mind - (with Spitfire)

Code:
http://rapidshare.de/files/33603430/P.O.A.L.M._2006_Pokey.rar.html

Pokey is wel lekker bezig ;)

• Topic Starter Topic Starter
Dank je SuperKnurft...:D

Zou hem wel willen downloaden,maar ik snap maar weinig van dat programma en via Azereus vind hij hem ookalniet:(
Edit ;never mind ik heb hem al gevonden:D

Gewoon de hele link even copy-pasten in je browser en op go klikken. Daarna kom je in het scherm van rapidshare, helemaal naar onderen scrollen en op de button free klikken. Dan kom je weer in een ander scherm van rapidshare, daar zie je 'm ongeveer een minuut aftellen. Even wachten dus, dan geeft ie een code van drie letters/cijfers. Deze moet je even in het invulhokje intikken en daarna bv op enter drukken. Als het goed is geeft ie nu enkele downloadlinks waarvan je er 1 moet inklikken. Je krijgt nu een popupscherm die je laat kiezen of je het bestand wilt openen of opslaan. Altijd opslaan kiezen en daarna een map op je pc selecteren waar je dat wilt doen. Het downloaden begint. Als je free user bent van rapidshare kan het mede afhankelijk van je bandbreedte even duren voordat ie met downloaden klaar is. Als ie klaar is moet je het gedownloade archief bestand (=.Rar) extracten (=uitpakken) met het programma WinRar. Dit progje met tutorials kun je zo gratis downloaden van het web en volgens mij wordt ie ook al aangeboden op dit forum als ik me niet vergis. Succes.

:thumbup: Heb je nog meer van zulke albums?

edit:
Ik zie nu pas dat je een shitload gepost hebt :)

thx pokey zal wat karma toesturen :cool:

Zou hem wel willen downloaden,maar ik snap maar weinig van dat programma en via Azereus vind hij hem ookalniet:(
Edit ;never mind ik heb hem al gevonden:D

Pfoeee, heel m'n uitleg voor niets, maar ja een mini tutorial misschien voor de leken zullen we maar zeggen.:D

Oke, iemand heeft bij Rapidshare lopen zeiken en m'n link gekilled.
Ik zal 'm uppen en opnieuw hier neerzetten.

This file has been deleted.
Reason: THIS FILE IS FORBIDDEN TO BE SHARED! Complaints received.

Ja ik! Had je maar geen marco borsato :angstig: album moeten posten!

Als dat waar is dan is dat geen reden om zomaar de link te laten deleten. Je had me ook even een PM of zo kunnen sturen met wat het probleem is. Dan hadden we dit ook anders kunnen oplossen. Hiermee stopt mijn bijdrage aan dit forum.

Haha just kidding man, natuurlijk heb ik dat niet gedaan.

Oke dan, maar maak niet meer zulke grappen man !!;)

Link doet het weer.:D

Ben benieuwd
hij is nu aant aftellen
Spannend!:P

Als je nou gewoon ff torrent bestandjes bij post zou kunnen voegen dan hoefde je niet altijd zo te klooien met dat ****ing rapid share.

Ik heb nooit problemen gehad met RS tot vandaag. En ik ben toch al een tijdje bezig op het web. Maar ja ik heb een premium account,so what can you do...Torrent vind ik eigenlijk een wirwar, veel spam etc. Gelukkig is torrent wel iets voor de toekomst dan zal het allemaal wat handiger gaan.

Thanx gab :)
Ff checken :D

Terug
Naar boven