Fitness Seller

Aleksander Emelianenko vs Dan Bobish

aleksander word zwaar onderschat met zijn 13-3 record
ik heb hem altijd al super gevonden, hij loopt gewoon een beetje gebukt onder zijn achternaam en het vreselijke record van zijn broer :)

aleksander word zwaar onderschat met zijn 13-3 record
ik heb hem altijd al super gevonden, hij loopt gewoon een beetje gebukt onder zijn achternaam en het vreselijke record van zijn broer :)

Ja ben ik het mee eens, maar tegen top 10 geklasserde is hij toch elke keer tko gegaan. En die Bobisch stelde natuurlijk niks voor, vind ik persoonlijk een party van niks.

Ben ook een grote fan van alexander en hij loopt niet alleen gebukt onder de naam van zijn broer ;). Een goede vechter maar soms noch te wensen over en hij heeft niet de skills van zijn broer spijtig genoeg.

Om even een klein voorbeeldje te geven de sterren die hij op zijn borst en knieje heeft staan noeme russian death stars ;) (russise mafia)
En de tekst op zijn rug GOTT MIT UNS die getatoeerd staat boven zijn pietje de dood met kind jezus is nuja licht rasistis ;) Gott mit uns - Wikipedia, the free encyclopedia
Een van de vele reden dat hij nooit zo populair gaat zijn als zijn broertje :D

Lijkt me een leuke kandidaat voor Melvin Manhoef, of Cheik Kongo of Rampage Jackson for that matter!

Terug
Naar boven