XXL Nutrition

alien vs. predator

patrick

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Lekkere nostalgie :D. Maar met de huidige special effects technieken moet het volgens mij wel een heftige film zijn. Terwijl ik niet eens zo'n fan van dt genre ben.

[Link niet meer beschikbaar]

ik zeg alien by 2nd round KO

Lijkt me helemaal nix. Moest direct denken aan Jason vs Freddy, ook zo'n gedrocht van een film.
Ik zie ze allemaal liever in hun eigen films

Lijkt me wel leuk om te kijken, omdat ik altijd fan van alien ben geweest, maar ik denk dat als ze een alien 5 on earth hadden gemaakt dat het meer een suc6 was geweest.

• Topic Starter Topic Starter
Dani zei:
Lijkt me helemaal nix. Moest direct denken aan Jason vs Freddy, ook zo'n gedrocht van een film.
Ik zie ze allemaal liever in hun eigen films

ik ben ook geen fan van het genre opzich. alleen de trailer vond ik dan wel weer leuk om te zien :)

patrick zei:
ik ben ook geen fan van het genre opzich. alleen de trailer vond ik dan wel weer leuk om te zien :)
Ik zeg het verkeerd. Ik vind het genre heerlijk, hoe meer bloed en ledematen hoe beter.
Vind alleen het mixen van twee karakters (...is in deze niet echt een goeie woordkeus) uit verschillende films helemaal nix.

:)

Ik ben wel benieuwd! Ik hou ook wel van wat blood & gore.

beetje jammer dat die knakker van mortal kombat en resident evil deze film gaat maken

Blood & gore? :rolleyes: Ik ben een grote fan van predator & aliens en dit wordt naar mijn mening 3 x niets. Actiefilms van deze tijd zijn vrijwel allemaal pg-13 dus je hoeft geen smerige bloederige shit te verwachten. T verhaal verder vind ik ook dom, schoolklasje op antarctica. Maar wat me nog t meest ergert is t feministische element van de film, ook zoiets typisch voor de actiefilms van deze tijd. Laten we eerlijk wezen, vrouwen rennen gillend weg voor monsters. Tuurlijk, tis een sf film, maar dat betekent niet dat de film compleet onrealistisch moet worden. Jammer.
De 2 games ( avp 1 en 2 ) vond ik wel cool.

Man-Mountain zei:
Blood & gore? :rolleyes: Ik ben een grote fan van predator & aliens en dit wordt naar mijn mening 3 x niets. Actiefilms van deze tijd zijn vrijwel allemaal pg-13 dus je hoeft geen smerige bloederige shit te verwachten. T verhaal verder vind ik ook dom, schoolklasje op antarctica. Maar wat me nog t meest ergert is t feministische element van de film, ook zoiets typisch voor de actiefilms van deze tijd. Laten we eerlijk wezen, vrouwen rennen gillend weg voor monsters. Tuurlijk, tis een sf film, maar dat betekent niet dat de film compleet onrealistisch moet worden. Jammer.
De 2 games ( avp 1 en 2 ) vond ik wel cool.

Jah ik verwacht natuurlijk ook niet echt blood&gore in deze films. Alien is meer een thriller en predator een actiefilm. Wanneer is r uberhaupt nog een bloederige film gemaakt...? Er zijn maar weinig films waar de ingewanden een beetje fatsoenlijk over eht scherm vliegen. En ik ben het met je eens wat betreft dat feministische gebeuren. Dat zuigt... Vrouwen moeten schaars gekleed gillen, en mannen moeten slashen. Dat zijn nou emaal de regels van de horror.
Als ik een goede horror wil zien huur ik wel een lekkere ouderwetse slasher. Maar ik ben toch nog wel benieuwd naar het resultaat van Alien vs Predator.

Toch zeker benieuwd maar het boeit me weinig wat voor verhaal er in zit...als ik predator zie en vooral door de ogen van predator in thermal-vision dan ben ik al heel erg tevreden :) jammer dat ARNOLD niet mee doet ;)

Wat zitten jullie nu te zeuren over die vrouwen... vergeten wie de grote held uit de Alien film was?

leuk voor de meesuh hier: [Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven