XXL Nutrition

All In 7 Weeks!

Metaal

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
74kg
Vetpercentage
13%
Hallo iedereen,

ik ben net nieuw hier en kom maar gelijk met de deur in huis vallen. Ik ben een jongen van 17 jaar oud en zou graag mijn lichaam (qua spier opbouw) verder ontwikkelen, voornamelijk de borstspier en het creëren van een Sixpack.

Momenteel heb ik een vetpercentage van (ongeveer) 13%. Ik heb gehoord dat je vetpercentage onder de 10% moet liggen voor een zichtbaar sixpack. Ik zou dan ook graag die 3% kwijtraken en het liefst in een tijdsbestek van 7 weken.

Verder fitness ik thuis. Ik heb (2) verstelbare halters tot 12.5 kilo, ik zou alleen graag zien dat mijn borstspier er iets meer uitkomt. Dit is helaas nog niet het geval. Ik train ongeveer 3x per week om eventuele (over)belastingen te voorkomen, en doe dan vooral push-ups en gewichten.

Mijn manier van eten is over het algemeen gezond, maar aangezien jullie (Waarschijnlijk) betere ervaringen hebben sta ik hier voor open en zou hier graag in voorzien worden van advies. Ik hoop op snelle reacties :)

Gr,

Dennis.

Fitnessforum?

1) Voornamelijk een sixpack en borst? Hmm, het wordt weer zomer.. Ga gewoon alles trainen.
2) Verder wil je gaan cutten met die stats, terwijl je eig zou moeten cleanbulken naar mijn mening (als je niet aan de termen uit kan, ga dan de stickies lezen, dat moet je sowieso al doen eig!). Hoewel 3 % vet kwijtraken op 7 weken wel mogelijk is.
3) Ga naar een gym ipv je bezig te houden met wat push ups. Tijdverlies.
4) Je manier van eten kan wel gezond zijn, maar ik ben er zo goed als zeker van dat je met wat je nu eet geen spieren gaat opbouwen.
5) Not sure if..
6) Wil je toch echt enkel en alleen dat beetje borst en die sixpack, ga naar dutchfitness.com

Oh lawd, superdudes are coming.

• Topic Starter Topic Starter

Ik ben ook alles aant trainen want ik betwijfel of er één oefening is die puur de borstspier verstevigd, en als je je armspieren daarmee ook sterker kan maken is dat natuurlijk mooi meegenomen, ik zal verder dit forum even overzetten naar dutchfitness. Ik ga ook even meer informatie opzoeken over cleanbulken want dat is nog een onbekende term voor mij. I.i.g. alvast bedankt:)

Terug
Naar boven