MuscleMeat

Allat-waarde

wiggers

Advanced Bodybuilder
Waardering
12
Hè jongens
Ben nu Sins een tijdje weer aan het kuren.
Ben eind feb weer gezond verklaard.
En heb nu een vaste sportarts heb net een sortonderzoek gehad en daar was alles goed .
Bloedwaardes laten checken en nou kwam aleen de allat waardes wat hoger uit
Op 77mnol. Ik zit momenteel aleen op test e 500 mg maar mijn vraag was. Als ik er een Tren bij zou knallen hoeveel m'n leverwaardes dan verhogen .

Alat en gamma verhogen al op glaasje wijn of aspirine.

en intensief sporten, heb zelf lange tijd een waarde van 250 gehad (wel allerlei onderzoekn voor gehad in het ziekenhuis, konden niets vinden. Is uiteindelijk wel weer bijgetrokken (duurde+/- een jaar)

• Topic Starter Topic Starter
Haha jaja bij 150 zou ik opgenomen motten worden haha dus wat jullie zeggen dat het geen prob is
Hij adviseerde me niet veel eiwitten te eten maar daar ga ik niet op in
Die lat is voor de arts te hoog om dat te begrijpen hoe ik eet

alat en asat is ok, spierenzymen (laat maar es je ck waarden checken) verhogen door training ~ spierafbraak, die passeren kennelijk ook de lever waardoor die waarden gaan stijgen.
als je niet met een GGT van 100 zit, moet je het je allemaal niet aantrekken.
je arts adviseert je gezonde normvoeding, daar hoef je idd niet naar te luisteren want niet elke arts is op de hoogte van verschillende sportdiëten, hij weet wsh ook niet hoe destructief trainingen op dit niveau zijn, maar noem een arts nu ook geen onbegrijpende mong**l.

kep waardes van 300-400 gehad,nix aan de hand

alat/asat

ik dacht al gesündheid te zeggen :D

Ja hij heeft al meerdere bb gehad voor zijn gezegde prof
Maar ik moet ma naar m'n begeleider knoet toch naar hem luisteren :)
Ik heb alle waardes gecheckt waren alemaal goed dus
Ben er nog steeds niet uit of de testo die ik heb goed is.
In iedergeval ondergedoseerd ik voel vrij weinig.

Ja hij heeft al meerdere bb gehad voor zijn gezegde prof
Maar ik moet ma naar m'n begeleider knoet toch naar hem luisteren :)
Ik heb alle waardes gecheckt waren alemaal goed dus
Ben er nog steeds niet uit of de testo die ik heb goed is.
In iedergeval ondergedoseerd ik voel vrij weinig.

zit je op human grade testo?

Als je al eens verhoogde leverwaarden heb gehad en ze zijn nu weer gedaald, kun je ervan uitgaan dat ze weer omhoog schieten als je begint te kuren. Een alat van 77 is iig niet om je druk over te maken. Hoe zit het met je ijzergehalte? Als die hoog is geeft dat een vertekend beeld van je leverwaarden.

Ik had zelf in november een alat/asat van ~1000 leverpuncties gehad. Nu zijn ze weer op normale waarden. En er wordt iedere 2 maanden bloed afgenomen. Heeft erg veel tijd nodig om weer normaal te worden en je blijft gevoelig de eerste tijd.

Ik zit nou nog aan de (testo) geen human grade heb het van m'n begeleider het was eerst wel een human grade dan weet je wel wat het is denk ik

Terug
Naar boven