Fitness Seller

alle episodes fitshow

Goh de link die ik plaatste in je EricR gesloten pic post jij nu hier en je doet also jij hem gevonden hebt?
Ik noemde je een kneus omdat je mij negatieve karma gaf maar ondertussen ben je nog minder.
Zelf wat tijd steken in het zoeken naar linkjes hé

• Topic Starter Topic Starter
Goh de link die ik plaatste in je EricR gesloten pic post jij nu hier en je doet also jij hem gevonden hebt?
Ik noemde je een kneus omdat je mij negatieve karma gaf maar ondertussen ben je nog minder.

hahhaha you're kidding ,right?
armzalig ventje,ga nog wat met je derde beentje spelen

zozo dit wordt knokken

• Topic Starter Topic Starter

trouwens, jij zit de hele dag achter links te zoeken om karma te krijgen,dat is pas zielig,ik doe het gewoon ,om de mensen te helpen,inlichtingen te geven,dus geil nog maar wat verder op je karma lijntje .En sommige links van je zijn ronduit belachelijk,mensonterend.(zie gare hanenkot)

Jerry! Jerry! :D:D:D

trouwens, jij zit de hele dag achter links te zoeken om karma te krijgen,dat is pas zielig,ik doe het gewoon ,om de mensen te helpen,inlichtingen te geven,dus geil nog maar wat verder op je karma lijntje .En sommige links van je zijn ronduit belachelijk,mensonterend.(zie gare hanenkot)

Ach kindje toch ik zit in het weekend eens wat langer op de pc, maar doordeweeks werk ik hard.
En aangezien jouw post op werkdagen plaats vinden zou ik bijna de volgende link posten www.werk.nl
Karma is een beloning mensen hoeven het niet te geven, maar veelal krijg je het vanwege een goeie ( zelf gevonden link eentje die je niet jat van een ander en doet alsof je hem zelf gevonden hebt ) link, of vanwege een leuke post.
En laat mijn links maar lekker mensonterend zijn de hype over dingen posten over voeding,training e.d ben ik al ontgroeit iedereen kent het meeste immers wel.
En als ze het niet kennen dan 9 van de 10 keer dat ze het niet aannemen.

kid_fight_gif.jpg

special olympics jonges.. special olympics...

hoi,
weet iemand hoe deze filmpjes gedownload kunnen worden, dan kan ik ze op CD branden
moet mijn PC delen met mijn vrouw en 3 dochters, mijn tijd is dus beperkt
Thx

Tijd voor een slotje denk ik...

Terug
Naar boven