MuscleMeat

alleen deca goed???

felix

Novice
Waardering
0
Ik ben afgelopen maandag begonnen met een deca kuur.

eerste 3 wkn op elke maandag 200
volgende 2 wkn op elke maandag 400
laatste 3 wkn op elke maandag 200

Dit is dus een kuur van 8 weken met een piek van 2 weken.
Is dit een juiste keuze geweest???

geen goed teken dat je dit achteraf pas gaat onderzoeken.. misschien kun je eerst wat meer over jezelf vertellen..? stats.. trainingsverleden etc.?

ontopic; mijn eerste kuur was ook deca only 200mg voor 8 weken, en ik reageerde er ongelovelijk goed op :) zal misschien niet de beste keus zijn geweest, en als ik toen wist wat ik nu weet zal het waarschijnlijk wat anders zijn geworden..

en dat op een afbouwen is ook erg achterhaald maat ik zou het gewoon op 400/w houden tenminste ik weet niet wat je verdere kuurverleden is

• Topic Starter Topic Starter
Van te voren zeker onderzoek gedaan maar was alleen benieuwd naar reacties.

ff wat gegevens: 28 jaar, train nu 5 jaar waarvan 2 echt goed, weeg 92 kilo waarvan 17% vet. dit is mn 2e deca kuur, 1e keer laten verwateren door blessuren nu 3 maanden later vol in mn 2e kuur en doorknallen!!

felix zei:
Van te voren zeker onderzoek gedaan maar was alleen benieuwd naar reacties.

ff wat gegevens: 28 jaar, train nu 5 jaar waarvan 2 echt goed, weeg 92 kilo waarvan 17% vet. dit is mn 2e deca kuur, 1e keer laten verwateren door blessuren nu 3 maanden later vol in mn 2e kuur en doorknallen!!

Als je jezelf goed had ingelezen, was je er ook achter gekomen dat je bloedwaarden te veel schommelen bij het opbouwen van de hoeveelheid. Ik zou idd gewoon 400 per week aanhouden en eventueel doortrekken naar 10 weken.
oh ja neem aan dat je een goede nakuur hebt?

Dice

mn nakuur staat nog niet vast want ik word begeleid. wat adviseer jij dan als goede nakuur? deze vragen zijn puur als second opinion

elpresidente zei:
geen goed teken dat je dit achteraf pas gaat onderzoeken.. misschien kun je eerst wat meer over jezelf vertellen..? stats.. trainingsverleden etc.?

ontopic; mijn eerste kuur was ook deca only 200mg voor 8 weken, en ik reageerde er ongelovelijk goed op :) zal misschien niet de beste keus zijn geweest, en als ik toen wist wat ik nu weet zal het waarschijnlijk wat anders zijn geworden..

Hey kerel,

Kan je me eens uitleggen waarom je achteraf gezien liever niet voor deca had gekozen?

Maat van me zit er aan te denken eens in de zoveel tijd een inject te doen van xx mg, puur voor onderhoud. Nu betwijfel ik of dit nut heeft, maar ben wel benieuwd naar je eigen ervaring met deca.

deca only is geen slechte keuze maar hou hem op 400mg per week

Dank je wel voor de info!

mvg, felix

Terug
Naar boven