XXL Nutrition

alleen deca

brompie

Cool Novice
Waardering
0
hallo

heb een vraag alleen deca helpt dat of moet je altijd iets erbij nemen.
nu hoorde ik dat fat alleen wel redelijk resultaat geeft ,
ik persoonlijk ben er niet voor maar wou toch even horen of dit zo was

deca alleen kan best, als je maar een nakuur neemt natuurlijk. de resultaten zijn niet te voorspellen maar voor meer info ga naar finalflex.com

brompie zei:
hallo

heb een vraag alleen deca helpt dat of moet je altijd iets erbij nemen.
nu hoorde ik dat fat alleen wel redelijk resultaat geeft ,
ik persoonlijk ben er niet voor maar wou toch even horen of dit zo was

Mijn eerste kuur bestond uit alleen deca waarvan ik 10 kilo ben aangekomen en bijna alles heb vast kunnen houden. Ik vind alleen deca dan ook een uitstekende beginnerskuur

Voor de beginnende gebruiker is deca meer als voldoende. Ik ben ook 10 kilo aangekomen met 400 mg per week tijdens mijn eerste kuur. Houd goed in de gaten dat je ruim voldoende proteine en koolhydraten binnen krijgt. Dit is namelijk het allerbelangrijkst voor een beginner!!

Assumptions are the mother of all ****-ups :D

ja kan zeker als dit je eerste kuur is heb je voldoende met 200mg/week

Als je alleen deca gebruikt hoe zit het dan met nakuren?

• Topic Starter Topic Starter
Ja

dat zou ik ook wel is willen weten

ok 10 kilo is mooi als je het vast heb kunnen houden maar praat je dan over 10 kg spiermassa?en hou deca veel voht vast of is het meer voor krachttoename? ???

Brutez zei:
Als je alleen deca gebruikt hoe zit het dan met nakuren?

Deca drukt erg zwaar op je axis, dus een goede nakuur is wel van belang. Geloof dat je eigen test levels tot n maand ofzo na de kuur nog niet normaal zijn.

Leviathan zei:
Deca drukt erg zwaar op je axis, dus een goede nakuur is wel van belang. Geloof dat je eigen test levels tot n maand ofzo na de kuur nog niet normaal zijn.

Ik heb tijdens mijn eerste kuur met deca helemaal geen nakuur gedaan. En heb verder nergens last van gehad (voor zover merkbaar althans) ik denk dat het met een lage dosering ook best meevalt maar een lichte nakuur is uiteraard wel verstandig.

Terug
Naar boven