AndroidHealthClinic

Alleen Dianabol

Bravo2

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Kan ik bijv alleen Dianabol innemen als kuur ongeveer 8 weken

bijv:
Week 1 10 mg per dag
Week 2 20 mg per dag
Week 3 30 mg per dag
Week 4 30 mg per dag
Week 5 30 mg per dag
Week 6 20 mg per dag
Week 7 10 mg per dag
Week 8 5 mg per dag
gevonden op internet

ik heb gezocht met de search alleen kon het niet vinden wat zou ik hierbij extra moeten innemen en de voordelen en nadelen van alleen dianabol in te nemen(1ste kuur).

volgens eigen ervaring, is 6weken meer als genoeg of je moet een lever achter de hand hebben, en is opbouwen en afbouwen nutteloos, ik zou het zo doen :

snel opbouwen in de eerste week naar 30Mg en dan tot aan 6weken 30Mg.

je gaat er infeite geen winst mee maken, enkel vocht, neem er desnoods test bij ofzo.

groeten.

Bravo2 zei:
Kan ik bijv alleen Dianabol innemen als kuur ongeveer 8 weken

bijv:
Week 1 10 mg per dag
Week 2 20 mg per dag
Week 3 30 mg per dag
Week 4 30 mg per dag
Week 5 30 mg per dag
Week 6 20 mg per dag
Week 7 10 mg per dag
Week 8 5 mg per dag
gevonden op internet

ik heb gezocht met de search alleen kon het niet vinden wat zou ik hierbij extra moeten innemen en de voordelen en nadelen van alleen dianabol in te nemen(1ste kuur).

Euh.... jij weet net zoveel van AAS als dat ik dat doe... Ga goed kijken op dit forum en je komt een hoop te weten. Ik denk dat je wel wat reacties gaat krijgen

zoals hierboven gezegt niet op en afbouwen

• Topic Starter Topic Starter
ok bedankt maar ik wist het niet omdat dit ook mijn eerste kuur is

Nog meer onzin uitspraken of blijft het hierbij?

flobius zei:
volgens eigen ervaring, is 6weken meer als genoeg of je moet een lever achter de hand hebben, en is opbouwen en afbouwen nutteloos, ik zou het zo doen :

snel opbouwen in de eerste week naar 30Mg en dan tot aan 6weken 30Mg.

je gaat er infeite geen winst mee maken, enkel vocht, neem er desnoods test bij ofzo.

groeten.

bij d-boll voor een eerste kuur is 20mg meer dan genoeg om goed vooruit te gaan

6 Weken 20 mg/dag D'bol is zeker genoeg voor een beginner. Het gaf mij een gigantische pomp in mijn spieren (En ik bedoel GIGANTISCHE.)

Sommigen gebruiken proviron om minder vocht vast te houden. Nooit geprobeerd, maar mocht ik weer ooit D'bol nemen ga ik het wel overwegen.

Ik neem aan dat je je in ieder geval genoeg hebt verdiept om iets te weten over nakuren?

6weken op 30Mg is toch niet "gevaarlijk" slecht als je iets wat resultaat wilt?! daarbij, ik spreek hoe het bij mij is gegaan, was 80% vocht, en ik zeg doe er eventueel test bij VOOR meer winst overal, want dan zal de massa aardig wat meer zijn of een Dbol cycle only...

ondanks dat vele het tegendeel zeggen ben ik nog steeds van mening dat dbol only een prima beginnerskuur is. heb 12 kilo destijds gewonnen en 9 vastgehouden.

12Kg ???? ik heb er 2 gehouden van de 4kg, maar moet eerlijk zijn op het moment was mijn voeding ERG "zwakjes". wow :eek:

Ik ken genoeg jongens die hun eerste 2 kuurtjes Dbol only pakken en die gaan hier heel goed op, mits je natuurlijk de echte spullen hebt.

Mijn advies is neem, wanneer het je eerste kuur is een periode van 4 weken 30mg verdeeld in 2x per/dag. (dit is mijn advies, je hoeft dit natuurlijk niet te doen)

4 kilo met een dbol kuur is echt veel te weinig dan moet je echt maar 2 maaltijden per dag eten ofzo :D

ik dacht dat proviron de gains in een dianabol only cycle in de weg stond?
of heb ik het mis

• Topic Starter Topic Starter
Tonijn en al is toch ook heel goed voor je voeding eet ongeveer potje per dag ofzo als ik et in huis heb.

Volgens mij heb je echt een bagger eetschema en heb je volgens niet eens de materie over steriods verdiept weet je toevallig ook wat nakuren is? Als niet begin niet aan de riods.

een potje tonijn? daar wil jij op gaan groeien? Man ga jij eerst eens terug naar groep1 van de as-school en neem nog wat lessen :D

...

Laatst bewerkt:
Je eet in principe net zoveel als in een normale bulk, tenzij je lichaam schreeuwt om meer.

Nakuur 3 weken 20 mg NOLVADEX.

Terug
Naar boven